{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
855 visninger | Oprettet:

JS79
JS79
Følgere: 26 Biler: 12 Emner: 220 Svar: 7.548

Ny firmabil {{forumTopicSubject}}

Er der nogen der har noget at sige om såden en:

http://www.bilbasen.dk/brugt/bil/bmw/335d/30-touring-steptr-van/532929

Jeg skal op og se på den, men kender ikke så meget til mærket eller bilen, andet end at den virker tiltalende..

Har de noget generelle fejl eller noget man skal være opmærksom på?

På forhånd tak.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ny firmabil
  • #1   10. sep 2011 Det er en SUPER god bil. intet og klage over med dem, og næsten ingen fejl med dem.

har noget familie som har købt sådan en oppe ved den samme forhandler, de fik en god handel og VILDT god service..

• #2   10. sep 2011 Er der ikke noget med de der motore uden eller med piezo elektrisk indsprøjt og noget med nogle spjæld der kan gå i stykker?

• #3   10. sep 2011 Der skal ikke betales 1 eneste krone i lev. bare rolig, det må han æde, ellers har han ingen handel! smiley

• Sebastian l
    Sebastian l Tilmeldt:
    mar 2007

Følgere: 19 Emner: 15 Svar: 431
    #4   10. sep 2011 God vogn sådan en har min sviger far smiley men hent den selv i Tyskland for damn den skruet godt op i pris da !

• #5   10. sep 2011 Er den?

Udofrdringen er at hvis jeg henter den i tyskland, så er der ingen garanti og jeg kender ikke den faste pris.
    Hvad vil du mene at den skal koste i tyskland da?
    Du skal jo også regne med at ombygningen koster 10000kr

• Sebastian l
    Sebastian l Tilmeldt:
    mar 2007

Følgere: 19 Emner: 15 Svar: 431
    #6   10. sep 2011 Ved ikke 100% pris men du kan spare noget det er helt sikkert og ved at BMW har noget worldwide granti kan ikke huske hvad de lige kalder det !

• #7   10. sep 2011 Jeg kan ikke se hvordan jeg kan spare noget.. de koster ca. 190.000kr uden afgift, dertil skal du lægge 1500kr til for at hente den selv + 10.000kr til ombygning + afgift.

• #8   10. sep 2011 grunden til hans er lidt dyre er jo fordi han yder ½års garanti, og pga at de biler han har er de bedste af de bedste fra tyskland.

grunden til leveringen er lidt høj er at gulplade kittet koster 5000kr.

da vi kiggede på bmw'er i dk var de ingen der kunne match hans kvalitet, garanti og pris.

• #9   10. sep 2011 det med spjælet har vi ikke døjet med og har aldrig hørt om det.

• #10   10. sep 2011 Bruno, tak for dit input, det var nemlig også min konklusion, den pris fejler ikke noget.

Kommentér på:
Ny firmabil

Annonce