{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
939 visninger | Oprettet:

Jesper M
Jesper M
Tilmeldt:
26. aug 2009
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 25

Køb af Alfa {{forumTopicSubject}}

Hejsa.

Jeg fik smadret min bil i lørdags, så skal have en ny.

Min lokale Seat forhandler har tilbudt mig en Alfa Romeo 159 2,2 JTS 185 hk. fra 2006 til 145.000 kr. inkl. lev.

Plus han vil give mig 15.000 kr. for den gamle møgæske af en polo jeg kører i..

Spørgsmålet er om prisen er god nok?

Lidt info om bilen:
Det er en Lusso med bi-zone klima, fartpilot, kørecomputer, læderkabine, aut. nedblændeligt bakspejl mm.

Den er sortmetal og har kørt 132.000 km. Den er god stand og kører FANTASTISK!! smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Køb af Alfa
  • #1   21. sep 2011 Om prisen er god nok, kan du vel se på bilbasen.dk

    Selve bilen kører jo super og har ikke udpræget mange fejl. Personligt synes jeg benzin udgaverne er lidt for sløve til den store bil, men det er jo en smagssag.

    Bare husk at en Alfa købes med hjeret, ikke hjernen...


  • Jesper M
    Jesper M Tilmeldt:
    aug 2009

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 25
    #2   21. sep 2011 Peter- Jamen så virker det billigt nok. Jeg kan desværre ikke bruge en diesel, da jeg kun kører ganske få km om året.. Men syntes den 2,2 l. motor kører fantastisk. Og lyden når man dasker lidt til den, er fantastisk!! Nøj man bliver nemt forelske i sådan en italiener.. smiley

  • Thomas H
    Thomas H Tilmeldt:
    sep 2010

    Følger: 1 Emner: 53 Svar: 1.053
    #3   21. sep 2011 Enten er man til Alfa, ellers er man ikke.... Hvis man er, er prisen ligegyldig....:p

  • Jesper M
    Jesper M Tilmeldt:
    aug 2009

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 25
    #4   21. sep 2011 Thomas - hehe, true. Der er altså et eller andet ved de her alfa'er man ikke kan beskrive.. :b

  • Thomas H
    Thomas H Tilmeldt:
    sep 2010

    Følger: 1 Emner: 53 Svar: 1.053
    #5   21. sep 2011 Er selv kun til GTA modeller....

  • Jesper M
    Jesper M Tilmeldt:
    aug 2009

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 25
    #6   21. sep 2011 Thomas - det er bestemt også en drømmebil, men når man kun er 21, så skal man vente lidt... Eller det siger forsikringsselskabet ihvertfald smiley

  • #7   21. sep 2011 Det er synd, deres 2,4 Jtdm kører super. Inden jeg købte min, prøvede jeg alle deres motor versioner og det er klart 2,4 Jtdm der er mest spark i. Min er så krydret med en lille bitte chip....

Kommentér på:
Køb af Alfa

Annonce