{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• F12 indtager ikke vand 900 kr.
  • Montering af låge på integreret opvasker samt installation af el stik 650 kr.
  • Samling af seng 190x200 cm. 300 kr.
  • Gravet en en bambusbusk op og kørt væk 300 kr.
  • Vand i drypbakke - Electrolux ESL 75340 RO 600 kr.
  • Tilslutning af vaskemaskine og fjerne gammel 599 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  trustpilot.dk
  • #1   23. sep 2011 Hvad mener de at de har af juridiske rettigheder til at påbyde dig det?

• #2   23. sep 2011 Det du har skrevet er også utroligt mangelfuldt.

"UTROLIG DÅRLIG SERVICE

Kan kun sige "HELD OG LYKKE"

• #3   23. sep 2011 WHAT?
    Kan du ikke prøve at tage et billede af det brev? Det kunne jeg sku godt tænke mig at se.

• #4   23. sep 2011 ring til dem og spørg ... det har de nemlig ingen ret til.

• #5   23. sep 2011 DBFU må selv lave en anmeldelse til trustpilot hvis de mener at anmeldelsen er mangelfuld. Det er bestemt ikke noget de skal kontakt dig omkring smiley

• #6   23. sep 2011 Kan di ikk tage en kopi af brevet

• #8   23. sep 2011 det der står der nu er den redigerede version . her er hvad der står inden jeg ændrede det.. ::

:Købte min Seat leon hos Ole der Ejer Lunds biler, Jeg skrev under på at der ville være skiftet bateri og lavet bagklap på bilen da jeg kunne hente den. Da jeg så henter bilen er der kommet "nyt" batteri i bilen( de havde bare ladet det gamle op) og bagklap vippekontakten sidder stadig fast. Jeg tager desværre bilen alligevel med de fejl. Efter et par måneder død batteriet og lås op kontakten inde i bilen kan ikke låse dørene op mere( selv om der er strøm på). Jeg kommer ind for at få nyt batteri på bilen og de montere så det nye ( men alt for lille batteri, viser det sig senere) og siger det er en slid del og jeg selv lige skal betale de 400kr. Det vil jeg ikke, for de havde jo ikke overholdt det vi aftalte på købssedlen, og Ole siger så " okay den tager jeg så, men kontakten må du sku betale så". Jeg triller hjem og er RIGTIG godt sur over sådan en service. Der går en uge og biler bliver ved med at løbe tør for strøm og Ole siger det er generatoren der er stået af, og siger så at det også er en slid del og jeg selv skal betale de ca. 5000kr det koster for en ny. Jeg får så min egen mekaniker til at skifte den, og det koster de ca 5000kr. MEN MEN MEN bilen løber stadig tør for strøm og jeg er rigtig godt træt af det hele. Efter MANGE timers målinger og arbejds timer, viser det sig så at LUNDS BILER havde monteret et ALT for lille batteri ( 45 ampH ), det finder jeg ud af efter jeg havde ringet til SEAT og de sagde at det som min. skulle være 70 ampH. Jeg køber et nyt batteri til 1300kr og bilen kører nu UDEN problemer. Jeg får også skiftet den nye generator ud med den gamle igen og får en regning på godt 2100kr for timer til montering og afmontering ( igen på egen regning). Jeg kontakter LUNDS BILER og de vil ikke betale noget som helt, selv om det hele er pga. at de havde monteret et alt for lille batteri. så det måtte jeg selv betale IGEN. Efter meget lang til frem og tilbage vil de så betale batteriet ( tror jeg) og efter 2 måned får jeg kun 810kr plus moms til de nye batteri "1012 kr". Altså ca 300kr forlidt. Igen holder de ikke hvad de har lovet. SÅ HOLD JER LANGT VÆK FRA DENNE " BILFORHANDLER"
    -------Det giver kun problemer og en masse ærgelse------

• #9   23. sep 2011 og det er endda kun begyndelsen... der er meget mere men havde ikke tid til at skrive mere den dag..

• #11   23. sep 2011 Det er ikke en atypisk historie, men det brev du har fået kan så NEMT være ham selv der sender dig det.

Var det mig smed jeg det sgu bare ud.

• #12   23. sep 2011 Eller hvad?

• #13   23. sep 2011 Jeg har ogå oplevet at blive ringet op af dem , hvor jeg havde købt noget olie i gennem mit arbejde til min mekanikere
    og firmat kunne ikke levere varen og vælger og levere noget som ikke svare til det jeg bestilte osv

jeg blev ringet om af det firma og truet med det ene og andet hvis jeg ikke slettet den anmeldelse af dem og hvi den ikke blev slettet oprettet de bare en om mig og mig firma for at svine os til

• #14   23. sep 2011 bare lad det stå,det kan hjælpe andre

• #15   23. sep 2011 føj noget elendigt service .. men tag hellere og lig den samme tekst ind på trustpilot, det ville andre nok blive glade for smiley

• #17   23. sep 2011 jeg syntes du skal anmelde DBFU på trustpilot og se hvor mange breve du får fra dem.

• #21   23. sep 2011 http://www.bilgalleri.dk/alb_vis.aspx?AlbumID=84526

her er det brev jeg fik fra DBFU

• #22   23. sep 2011 Teknisk set, kan de godt kræve indlægget fjernet, såfremt der er tale om injurier... dvs. du fortæller løgne, uandheder, uberettet tilsvining, mv. (hvilket jeg IKKE påstår du gør / har gjort) - men - injurier er den eneste hjemmel de har til at forlange det fjernet.. og.. her er det op til forhandleren at bevise, at det du skriver er løgn...

• #23   23. sep 2011 ta da kontakt til trustpilot og hør dem ad hvordan du skal forholde dig og hvordan de ser på sagen... eller.. kontakt ekstrabladet.. de må nemlig godt skrive om sagen = meget dårlig omtale af forhandleren smiley

• #24   23. sep 2011 Forstår bare ikke helt hvorfor du her revideret din anmeldelse af firmaet på trust pilot

• #25   23. sep 2011 tag det til FDM.. Du får 100% hjælp der.
    De skal betale alt tilbage hvis du spørger mig. Har hjulpet en ven med noget lignende før og han fik hver en krone igen

• #26   23. sep 2011 skriv pm så kan jeg hjælpe dig hvis det er.

• #27   23. sep 2011 Jeg kan give dig hjælp fra en advokat (familie medlem) - han grinte af sagen da jeg viste ham den.

Smid mig en privat besked hvis der er noget du vil vide eller lign, hjælper meget gerne - synes sku det er noget svineri..

• #28   23. sep 2011 Emre (Kameramand for IG) G
    og
    Martin N

jeg skal nok melde tilbage hvis jeg får brug for hjælp, sku rart at man ikke er ene om dette her..
    LUNDS BILER havde også "lige glemt" at lave service på bilen , selv om der stod SERVICE OK på salgs skiltet. Han sagde bare at den skulle til service ved 104.000km, da jeg så havde kørt de km og skulle lave service på den ved min egen mekaniker, fandt vi ud af at den skulle ha´ været til service den 21/6-2010 og det gjorde vi den 16/6-2011 (jeg købte bilen den 28/12-2010).

Kommentér på:
trustpilot.dk

Annonce