{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
529 visninger | Oprettet:

Rust beskyttetelse {{forumTopicSubject}}

Hej .
Jeg står og har købe mig en rigtig flot bmw, og vil selfølgelig alt hva jeg kan for at holde den fri for rust.
Hvilket produkt kan man bruge selv for at gøre hvad man selv kan for at holde rust væk, feks efter man har vasket bil .
Jeg snakker ik om pava eller undervognsbehandling , for det får den selv.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Rust beskyttetelse
  • #1   28. sep 2011 Du mener polering og voksbehandling?

Så kan du f.eks. bruge Sonax. Nemt at bruge men holder ikke helt så længe, som man kunne ønske. (Det gør de andre produkter nok heller ikke). Jeg har førhen også brugt A1's produkter (tysk mærke, ikke så kendt i DK). Også nemt at bruge.

En anden måde at beskytte bilen mod rust er montering af transparent folie på steder, der er udsatte for stenslag. Det virker! Jeg har haft det på min 911, på min Lupo og nu også på min Polo.

• #2   28. sep 2011 Jeg syntes at Kent voks er noget af det bedste at arbejde med, men jeg har da set sindsyge gode resultater med en rigtig polérmaskine og Meguiars polish+voks
    http://www.meguiarsshop.dk/

BMW anbefaler i øvrigt Dinitrol til undervognen, hvert andet år skulle kunne gøre det.

Carsten

• #3   29. sep 2011 tak . Jeg mener nu ikke voks, mener om der ikke er et produkt man kan smøre/spraye side skærme og døre med . Måske wd40 har jeg hørt ?

• #4   29. sep 2011 På lakken?
    Du tænker måske på transparent tectyl, det er til hulrum og motorrum.

Kommentér på:
Rust beskyttetelse

Annonce