{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
677 visninger | Oprettet:

Anita B
Anita B
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3

Evt .SVAGE punkter hos Mazda 323F {{forumTopicSubject}}

Hej. Jeg har lige købt en "ældre" model=årgang 93 :o) og sidder nu og venter på at den bliver leveret.
Jeg sidder så og tænker om den har nogle bestemte svage punkter, for som "næsten" alle bilejere ved, så har et hvert bilmærke jo sine svagheder, f.eks. ruster en Honda lynhurtigt hvis man ikke får den beskyttet lige efter køb osv.

Kender nogen af jer til MazdMazdMazda 323Fèns svagheder ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Evt .SVAGE punkter hos Mazda 323F
  • #1   1. okt 2011 Den model har ingen svagheder ud over at de gerne vil ruste hvis ikke de har fået noget rustbeskyttelse . Ellers har jeg aldrig høret om noget svagt på dem.

• Anita B
    Anita B Tilmeldt:
    apr 2009

#2   1. okt 2011 Den skulle ikke ha noget rust pt, så jeg skal så bare lige ha det ordnet her inden efteråret sætter "rigtigt" ind. Takker for svaret. :o)

• #3   1. okt 2011 begge de 2 jeg har haft har der været meget rust i men ellers lækker bil

• Anita B
    Anita B Tilmeldt:
    apr 2009

#4   1. okt 2011 Det lyder bare super godt :o)
    Jeg plejer normalt bare at købe en billig bil som har omk.1½år til syn også skifter jeg den ud når det er "skrottid" men den jeg har købt denne gang ser så lækker ud med spoiler alu-fælge osv.osv.så jeg overvejer at "passe på den" så den også kan gå gennem syn igen næste gang. :o)).

• #5   1. okt 2011 jeg har selv haft sådan en satan... og jeg må indrømme det er den bedste bil jeg nogen sinde har haft smiley men hold øje med rusten i bagerste tårne og vangerne smiley

Kommentér på:
Evt .SVAGE punkter hos Mazda 323F

Annonce