{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  næstved autoophug
  • #1   6. okt 2011 Handler meget hos næstved autoophug. De er meget flexible med priserne smiley Du kan altid snakke med dem

• #2   6. okt 2011 Ja de er super flinke.

• #3   6. okt 2011 Kør ud til Duppont i Herlufmagle han er fair og billig han har også en afdeling i Ringsted smiley

• #4   6. okt 2011 Nu kan jeg se du kommer fra Haslev der ligger også ham der hedder Prince autoophug

• #5   6. okt 2011 skal bruge dele fra en toledo som min og ved der står en i næstved. Har ikke fundet andre på nettet her i nærheden. Prince i haslev har jeg hørt flere skumle rygter om så dem støtter jeg ikke

• #6   6. okt 2011 Har også været i næstved autohug mange gange bare snak med dem smiley

• #7   6. okt 2011 Okay tager de dankort smiley ??

• #8   6. okt 2011 Næstved Autoophug og Duponts Autogenbrug er begge steder jegt kan anbefale!

Men Prince i haslev er IKKE noget jeg vil anbefale!!

• #9   6. okt 2011 Ja Næstve Auto ophug tager Dankort

• #10   6. okt 2011 Hvis du ønsker at han skål være fleksibel med priserne skål du nok hæve penge;)

• Alan M
    Alan M Tilmeldt:
    feb 2012

Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 5
    #12   12. nov 2015 Hej BG.

Lige en oplevelse rigere vedr Dupont Fjenneslev.
    Jeg har tidligere handlet hos dupont autoophug, for ikke at sige utroligt mange gange,

Men det her er godt nok den sidste, Forklaring følgere:

Jeg køre derud med en bil som skal skrottes, og som jeg ikke har al dokumentation på, fair nok jeg får ingen penge, og det havde jeg allerrede instillet mig på, så ingen sure miner fra min side.

Jeg siger så til Palle(ijndehavere eller den daglige ansvarlige) At jeg kommer tilbage i morgen med papirene, så vi kunne få fod på det.

Det skal siges jeg lader bilen holde, og det er helt ok med palle.

Udfra det vil jeg mene, umiddelbart at sandsynligheden for at jeg kommer tilbage dagen efter er ret stor.

Jeg køre derud igen dagen efter med al dokumentationen.
    Til min store overraskelse er der ikke nogle mennesker på pladsen overhovedet, og der er lyst og åbent over alt....

Så jeg ringer til manden, intet svar..... jeg går rundt i tyve minutter, og RÅBER ud over hele pladsen op til flere gange.

Jeg bliver så mødt af en medarbejder som komme kørene i sin bil (han har været ude og hente et eller andet) han var ihvertfald ikke i firmaet.

Jeg får taget en snak med ham, hvor han siger at han kan ikke skrotte bilen???????????

Og at det er palle der skal gøre det,

Jeg siger til ham lettere irreteret at nu havde jeg stået i tyve minutter og ventet uden at der overhovedet var en medarbejdere i firmaet...

Hvortil han svarre, at han(palle) nok siddere og drikker bajere et eller andet sted...

Jeg svarre ham så at der er jeg ret ligeglad med og at jeg skal have nogle penge NU...
    Han siger så at palle er tilbage i morgen, og jeg må komme tilbage der.

Jeg spørger så hvad tid de åbner, hvortil han svarre ved en otte ni tiden.

Jeg spørger så igen, formulere ordret, hvortil han svarre kl ni.

Min tanke er lidt at sådan en person som palle, som ikke engang magter at lukke sit firma ned, og skrive et skildt, hvor der evt stod "lukket p.g.a sygdom" fordi han ikke lige kunne vente med at pleje sit alkoholmisbrug...

Sådan en person skal bringes ned.

Så jeg vil meget gerne vide om der er ligene eksempler? Fortæl mig din historie.

• #13   13. nov 2015 Der er nok en der har set sig sur på Palle, har aldrig haft nogen problemer har handlet der i 25 år, og kan ikke lægge en finger på Palle som har været en god leverandør og ven i alle årene, har du husket at gøre ham opmærksom på du hænger ham ud på BG og så gør du det anonymt som er en kujon aktig måde at gøre det på.

Kommentér på:
næstved autoophug

Annonce