{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Automat til manuel gear.
  • #1   6. okt 2011 Kunne ikke forestille mig det være hverken nemmere eller sværer på en japaner..

men jeg har gjort det på to biler, min gamle altezza og en kammerats soarer.. det tager en 6-7 timer og er faktisk meget ligetil

jeg er ret sikker på der er mærket op hvor og hvilken størrelse hullerne til koblingspedalen er . det eneste du sådan lige umiddelbart skal være opmærksom på er at der sidder en lille boks på din autogearkasse, der registrere om den står i D, N, P, 1, 2, 3 eller sådan noget.. den skal du pille af gearkassen og dreje den lille tap der sidder på den så den står i P da bilen vil forlange det signal før den vil starte smiley ellers er det sgu dejligt nemt

• MarkosG
    MarkosG Tilmeldt:
    apr 2011

Følger: 1 Emner: 32 Svar: 114
    #2   6. okt 2011 Undskyld jeg hijacker tråden, men kan man også gør det omvendt? Manuelt til automat gear? Eller kræver det meget mere arbejde?

• #3   6. okt 2011 Det kunne jeg tilgængel forestille mig være noget rigtigt fuck at lave smiley

• #4   6. okt 2011 tænkte mere på om man skuille ændre nogle motorophæng eller sådan noget før det kunne lade sig gøre, har hørt nogle biler man skal det på

Kommentér på:
Automat til manuel gear.

Annonce