{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
10.560 visninger | Oprettet:

Kigger på en pug 207 1.6 hdi {{forumTopicSubject}}

Som overskriften siger har jeg kig på en peugeot 207 1.6 HDI til ca 100.000.
Jeg har fået meget blandet at vide om peugoet, en del jeg kender der har dem er glade for dem og nogle af dem der ikke har dem snakker meget negativt om dem. jeg vil lige høre om der er nogle herinde der har gode eller dårlige erfaringer med sådan en. jeg synes selv den virker rigtig lækker til 100.000

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kigger på en pug 207 1.6 hdi
  • #1   6. okt 2011 Det er en fin bil, men hvis turboen går til på den (Hvilket den temmelig sikkert gør engang)

- Så husk lige at få skiftet olierøret dertil, samt evt. bundkaret

• #2   6. okt 2011 Man får sjældent mere bil for pengene end hvis man køber Peugeot - men der er skrækhistorier og har hørt at værkstederne langt fra er serviceminded !

Jeg er super glad for min Peugeot 307 Airvan og vil til en hver tid hellere købe en Peugeot end en tysk model uden nogen form for udstyr til samme pris smiley

• #3   6. okt 2011 der er også noget med tandremmen på nogle af dem ?

• #4   6. okt 2011 synes generelt ikke 16 hdi motoren er deres bedste... der har været mange problemer med dem synes jeg.... men hvis man behandler dem ordenligt så er der ikke noget at komme efter... men som Peter J siger så hvis tidligere ejer ikke har skiftet de dele så skal du nok regne med at du kommer til det...

men ellers en dejlig bil smiley

• #5   6. okt 2011 Tim R ja har set tilfælde hvor tandremmen er knækket pga. medløberhjulet ruster fast... men man kan som regel når at forhindre det for det har det med at begynde at pive inden der sker noget smiley

• #6   6. okt 2011 Har jo tænkt mig at købe den ved en forhandler og kan han ikke svare mig på hvornår den er skiftet eller er det længe siden får han bud på at skifte den inden jeg får bilen

• #7   6. okt 2011 Hej Tim, du skal lukke ørerne lidt for dem der ikke har dem, som siger det er noget fransk lort... det er den gamle samme sang som brøndby/fck hehe...

jeg har selv haft 2 Pugger (hvoraf den jeg har nu er en 207RC)

i familien er der dog i alt 4 peugeoter (3x207ere og 1x206 som ganske vist alle er af nyere dato, men iblandt dem har der ikke været problemer, det eneste der dog kan siges er at lakeringen på samtlige faktisk har været lidt dårlig, men hvis bilen er ny nok (indenfor 4 år) så bliver det lavet på karosserigarantien - tjek at den har fået overholdt alle service)

men tjek naturligvis efter de almindelig mislyde osv. som man iøvrigt skal ved alle mærker, gennemgå dog bagklap og dørkanter samt kølerhjelm for afskalning i lakken eller rust..
    tjek ligeledes alt vedrørende A/C, sædevarme osv... hvis der sker endelig sker noget med en peugeot så er det i elektronikken smiley

jeg vil til hver en tid vælge peugeot da jeg synes at servicen samt holdbarheden har været totalt i orden i forhold til prisen smiley

det skal siges at min gamle 206 fra 2005 havde kørt 225.000km og det var med hård kørsel.. den kørte stadig næsten som ny da jeg solgte den, og der har ikke været lavet nogen reperationer på den udover alm. service (dertil så lige lidt lakudbedringer på garantien)

men hvis du kigger efter en øko bil så tjek evt. den nye Skoda fabia med 30km/l ... den køre faktisk ok

• #8   6. okt 2011 TIm R lige en ting mere som også kan være en fordel.... Hvis bilen har overholdt _ALLE_ Service hos autoriseret Peugeot værksted så er der garanti på motoren til bilen har kørt 200.000 uanset årgang!

det er værd at tage med.... Men det er vigtigt at det kan dokumenteres.... Det er ikke nok at der bare er stempler i servicebogen. Det er også vigtigt at bilen ikke har har kørt over det antal KM som den må mellem hvert service. (mener der er 15.000km med den motor)

• #9   6. okt 2011 Det synes jeg også ville være en go ting. Mht tandremmen har jeg tænkt mig at høre hvornår den er skiftet og kan forhandleren ikke svare på det eller det er længe siden vil jeg have at den skal skiftes inden jeg får den

Kommentér på:
Kigger på en pug 207 1.6 hdi

Annonce