{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
6.080 visninger | Oprettet:

Kan ikke slukke mine forlygter {{forumTopicSubject}}

Hej Gutter...

Jeg har en Renault Kangoo fra 2002.
For et par måneder siden da mine svigerforældre havde den, opstod der et problem hvor baglygterne ikke ville slukke... Mekanikeren dengang, satte blot et par on/off knapper efter sikrings boksen, så man kunne slukke for baglygterne, dette syntes jeg var noget skidt, og udskiftede dem med nogle relæer, som var sat til tændingen istedet...

Nu er problemet kommet at forlygterne ikke slukker, de slukker KUN når jeg har sat bilen på positionslys, og vi snakker når der ikke er tænding...

Hvad kan der være galt? Og hvordan kan jeg fikse det... Kangooen er ikk verdens mest populære bil, så kan næsten ikke finde noget omkring det.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kan ikke slukke mine forlygter
  • #1   8. okt 2011 kør den på værksted så kan de lave det så det er 100 % ok,ikke det der fusk der er lavet,har du ikke spurgt til det problem før

• #2   8. okt 2011 I stedet for at fortsætte med at lave alt det fusk og klamp, så find dog et værksted eller en autoelektriker som ved bare et minimum om hvad de laver...

• #3   8. okt 2011 Han har spurgt før - der sagde folk meget af det samme...

• #4   8. okt 2011 Det kunne ikk forestilles at det måske var lyskontakten der var kortsluttet?

• #5   8. okt 2011 Jt ! Jo, til det ANDET problem... Det her er et NYT problem. Det er den anden ende af bilen nu.

Sajmon - NYT PROBLEM smiley

• #6   8. okt 2011 Peter P - Sagtens, men hvordan piller man sådan en fra hinanden?

• #7   8. okt 2011 Sikkert ir i sikringsboksen smiley

• #8   8. okt 2011 Hvis den er kortsluttet så skifter man den da

• #9   8. okt 2011 Hmm det ser ud som om det virker nu smiley
    Gik ud og lyttede til hvor relæ lyden kom fra.. Og begyndte så at adskille mod lyden, det viser sig at relæene til det lys, sidder bag speedometer etc.
    Da jeg kom ind til det, tog jeg dem alle ud, og satte dem i, igen smiley Det fiksede det.
    Sker det igen, må det være fordi et af de relæer sætte sig eller lign.

Jeg vil gerne sige tak til jer der kom med seriøse henvendelser! BG mangler flere af jer!!!

Til Sajmon og Jt ! Tak fordi i sørger for at antallet af røvhuller her på BG er højt, mens i brugte jeres tid på at fortælle mig at jeg er en idiot, fandt jeg selv frem til fejlen. Tak fordi i ikke forholdte jer konstruktive, og generelt bare fyldte.

• #10   8. okt 2011 tillykke med en udstemme for grimt sprog

• #11   8. okt 2011 ingen har da anklaget dig for at være en tåbe smiley eller kan jeg bare ikke læse ?

• #12   8. okt 2011 Jt ! Tusind tak, jeg er sikkert på at moderatorerne her på BG vil kunne forstå situationen, men jeg smider da en tilbage i tak ^^

• #13   8. okt 2011 RR R - Det vil jeg mene at de har indirekte. Jeg har tidligere oprettet en tråd omkring mit baglys, og istedet for at hjælpe med situationen fortæller de mig at jeg allerede har spurgt om problemet, det er et nyt problem, og de gør ikke andet end at spilde min tid og server plads, på deres ovenstående indlæg.
    Og helt ærligt, når jeg søger hjælp, har jeg ikke overskud til folk der skal fortælle mig noget fuldstændigt irrelevant.

• #14   8. okt 2011 pyt , ville mene problemet ligger i sikrings og relæ boksen siden både for og bagende har fejlet
    men ofte er det 1/2følsomt når der er elektronik indblandet i franske biler , måsker derfor de hellere ville sende dig til et værksted smiley

Vi her på BG kan heller ikke fejlsøge for dig alligevel , men blot komme med idèer som at flytte nummerpladerne over på en anden bil smiley

• #15   8. okt 2011 Det er måske et nyt problem, men som følge af det SAMME fusk som var lavet før, og er lavet igen...

Jeg kander ikke dig idiot - jeg siger blot at du bør søge professionel hjælp til din "bil" hvis ikke du magter at løse problemerne selv.

Mit gæt er at det ikke er sidste gang vi har hørt om din Kangoo med defekt el-system, og næste gang vil folk råde dig til det samme.

Det er da ikke at spilde tid og plads i din tråd - det er da DIG der spilder folks tid og forum plads med tråde om de samme symptomer på det samme problem.

• #16   8. okt 2011 Sajmon...
    Det er IKKE det samme problem, hvorfor skal jeg spilde min tid på at forklarer dig det? Og løsningen lå LANGT fra det samme sted.

• #18   8. okt 2011 Jakob - Tak, det virkede sku! Du satme en skat!

• #19   8. okt 2011 der er lys men ingen hjemme smiley

Kommentér på:
Kan ikke slukke mine forlygter

Annonce