{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  5X100 MOD 5X112
  • #1   9. okt 2011 Der kan godt laves adaptere, men ville fraråde dette.
    Køb fælge som passer direkte på din bil.
    Der findes jo et hav af fælge smiley

• #2   9. okt 2011 Du skal have adaptere fra 5x100 til 5x112. Men du kan sagtens sætte det på så det er sikkert. Ebay.de har dem smiley

• #5   9. okt 2011 Jeg er ikke imponeret af de spacere der..
    Det bliver ikke godt..

• #6   9. okt 2011 Hvad skulle problemet være med spacere . hvid bare de er lavet ordentlig og der er centrering både indvendig på nav og til fælget som på bilens org nav . .så der absolut ingen problemer af nogen art med spacere / adaptere .

OZ / RH med flere producenter bruger dem org sammen med deres fælge .. så kan ikk se problemet i det. .

og ja du skal fx finde nogen fælg der så er ET 50 - 60 når du skal bruge adaptere .. så spiller det .

• #7   9. okt 2011 Gulvlæggeren..
    Vås..der er intet galt med at køre med adaptore..pug og Citroen køre med det på de fleste oz fælge og andre..RH fælge er også lavet til bolt on..
    Jeg køre selv med 20mm bolt on i for på min Vectra..
    Så at det ikke dur er noget fis at fyre af..

• #8   9. okt 2011 Dennis :

Jeg ved da udemærket godt at forskellige biler og producenter kører med det?
    Det har jeg sku da intet nævnt om?
    Jeg skriver " Jeg IKKE er imponeret af dem"
    Nok fordi jeg har haft dårlige erfaringer med dem, jeg har syntes de har larmet.

• #9   9. okt 2011 ja spacer virker rigtig godt.. har ikke haft problemer med mine. jeg kører med netop de mål som du skal kører med. jeg har 40mm bagpå og 20mm foran. ingen problemer. held og lykke med det. smiley

• #10   9. okt 2011 Gulvlæggeren..
    Larmet..hvordan får du en spacer til at larme?
    Ja det kan godt være jeg ikke har haft problemer men hvis du har så tror jeg desværre at du har gjordt noget galt..for det er da lige ud af lande vejen..

• #11   9. okt 2011 Gulvlæggeren ..
    mon ikk det er nogen universal lorte spacere uden centrering til fælg og nav du har kørt med og derfor har haft problemer med det ..

det giver nemlig larm og rystelser ofte da fælget jo så kun centrere i boltene . samme resultat ses meget ofte når folk ikk har de korrekte centreringsringe til deres fælge ..

• #12   9. okt 2011 Jeg ved det..
    De universale kan absolut slet ikke anbefales..
    Men nej, har faktisk haft et par super gode kvalitets spacere, hvor de først skulle boltes fast til navet og så kunne jeg smide fælget på bagefter, jeg syntes de larmede og butikken gav mig ret og tog dem tilbage..
    De har heller ikk kunne forstå det smiley
    Netop derfor er jeg ikke imponeret..

• #13   9. okt 2011 Jeg nævner ikke noget om universale..de dur ikke..det skal være bolt on..og at de larmer er vist en røver..du tror ikke det var dine hjullejer..idet du har rykket dine hjul minimum 20mm længere ud har du også belastet dine hjullejer mere..

• #14   9. okt 2011 hvorfor er det alle folk altid snakker om spacer det er altså osse mulig og få bygget dit nav om ved og bore 5 stk nye huller og lave gevind i så kan du køre 5x112 osse det er set lavet på flere biler

• EMIL G
    EMIL G Tilmeldt:
    maj 2009

Følger: 2 Emner: 13 Svar: 1.061
    #15   9. okt 2011 Skal også lige nævnes at spacere ændrer bilens køreegenskaber samt forøger slidtage

• #16   9. okt 2011 Det var også en mulighed christian m..tror problemet ligger i at nu til dags skal man ku klikke på et felt med musen og så 2 dage senere ligger der en pakke..det er nemmere end at køre rundt til forskellige maskinefabrikker og se hvem der har tid og mod på at lave det..

• #17   9. okt 2011 Emil
    Det gør det hvis det er for at rykke et fælgene længere ud..men hvis det er for at ændre bolt mål så man køber fælgene med højre et så giver det jo det samme..

• #18   9. okt 2011 Dennis J: det kan godt ske det ligger i sådan noget det er så hvor meget man vil gøre ud af det med den løsning og få boret 5 nye huller i navet så har man bare mulighed for et større valg af fælge også er kan m,an få fælge med et relativt lille ET mål uden man skal købe sig fattig i spacer elelr bekymre sig helt vildt om fælgene kan være der på også kan det stadig væk synes kontra spacer skal der være tuw papir på at de passer til de fælge før de kan synes

• #19   9. okt 2011 Christian m
    Det er helt rigtigt..der er uanede muligheder med det..

Kommentér på:
5X100 MOD 5X112

Annonce