{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
455 visninger | Oprettet:

golf 2 gti {{forumTopicSubject}}

hey alle sammen nu er det sku tid at jeg skal snart a bil og vil meget gerne tænk mig en gti

men nu er det så er en golf 2 gti 16v dyre i forsikring og vilken a dem er to er dyrest i forsikring

golf 2 gti 16v
eller
golf 3 gti 16v

ps... jeg er kun 16 men det er en kammi som skal køre rundt i den til jeg blir 18 og den skal stå i hans namne og han er 18 og blir elite bilist når han er 20 og han har aldrig kørt gal,,,,,,

mvh sebastian ( svensker )


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  golf 2 gti
  • #1   16. okt 2011 Er du ordblind ??

    Forsikrings priser skal du tale med dit forsikrings selskab om, der er meget individuelt og kan derfor ikke sammenlignes med andres forsikringer.

    Mit gæt er at der ikke er nogen forskel på om du vælger en G2 eller G3 GTI, jeg er ret sikker på at de begge kommer til at koste dig langt over 15.000kr i ansvar.. mindst.

    Et godt råd er nok at starte med en lillemorbil der kan forsikres, og som ikke slår dig ihjel første gang du skal vise drengene hvor dygtig du er bag et rat :o)

    Når du så har smadret dine første par biler, og har overlevet dette, så kan det være du har mulighed for at opgradere køretøjet..


  • #2   16. okt 2011 Sorry.. så sgu ikke du var svensk :o)

  • #3   17. okt 2011 jeg er halv svensker og nej jeg er ikke svensk har varit i danmark i 2.5 år nu

Kommentér på:
golf 2 gti

Annonce