{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tandremskift hos SMC biler - pris?
  • #2   16. okt 2011 Man skifter kun vandpumpen på vag biler hvis der er slør i eller utæt hedder..der er ingen interval på, og skovhjulet er af metal..så ingen grund til at udskifte hvis den ikke fejler noget smiley

• #3   16. okt 2011 Vandpumpe skal ALTID skiftes hvis den er trukket af tandremmen.

• #4   16. okt 2011 Nikolaj > sikke da noget pis at fyre af... vandpumpen skal skiftes hvis der er mistanke om den er defekt, - ellers køre den da bare vidre det er ikke alle kunder der vil have den skiftet..

så du er galt på den.

• #5   16. okt 2011 Casper M.
    der er interval på vandpumper.
    men der er blevet oplyst fra V.A.G.´s side at det er forskelligt fra motor til motor. hvad intervallet er.
    de fleste er ca 240.000. som MAX. dog anbefaler næsten alle at du skifter ved 120. sammen med tandremme da man alligevel er nede ved den og man tit ser skader på netop skovhjulet som efter første skift er af PLAST!. ikke metal.... Ring og spørg. jeg ved jeg har ret for ser dem, hver dag smiley

german P
    CHIMP MIC M har vist nok meget godt fat i en ca pris.
    men husk nu at tage vandpumpe med, er så trist at skulle betale time løn for at en mekaniker skal skal fiske plast dele ud af din motor. det dyrt og bliver ikke super.

• #6   16. okt 2011 har sendt en pris til dig i PB

• #7   16. okt 2011 Ved bl.a. FTZ og andre bortfalder garantien på tandrems delene hvis ikke vandpumpen skiftets samtidig. På alle vag bør man skifte vandpumpen samtidig da de kan have et problem med skovhjulet i plast falder af vilket resultere i plastik stumper i kølesystemet og dårlig køling..
    Og jo ved smc anbefales det altid at skifte vandpumpe samtidig på de modeller..!

• #10   16. okt 2011 den er dyr at skifte, da fronten skal af den model og vandpumpen skal skiftes da den er født med plastik hjul og det vil være totalt latterligt at spare den sidste tus og risikere at hjulet går løs eller den bliver utæt,, taler af erfaring da jeg gang på gang har set vag biler der har tabt hjulet på vandpumpen.. Og var det mig ville jeg ikke tage smc da de er alt for dyre..

• #11   16. okt 2011 B4NDIT Så hvis du skifter en rem uden at skifte vandpumpen. Kunden kører 4500 km så står vandpumpen af og smadre motoren. Hvem skal så betale for det ?

• #12   16. okt 2011 Lad endelig være med at køre din bil til smc..

Det ender måske sådan her

http://bilgalleri.dk/alb_vis.aspx?AlbumId=80354

• #13   16. okt 2011 Det er vel kundens egen skyld hvis han siger nej til at få den skiftet.

• #14   16. okt 2011 har set en del 1,8t hvor tandrem er skiftet uden skifte vandpumpe .. og op til flere af dem har kørt i 1uge - 1md efter . ja så røg vandpumpen .. og så ska der lige ruges 3 timer eller sådan på skifte vandpumpe osv .

ville klart anbefale ofre vandpumpen uanser om den så virker nok så frisk .. det så røv at sku betale arbejds løn osv osv om det så 2 måneder efter tandremskift ..

• #15   16. okt 2011 Rene J Nemlig og hvis mekanikeren vælger ikke og skifte den. Og den så kører en måned og bliver utæt hvem skal så betale ? smiley Hvis kunden skulle det kunne man da være helt 100 på ikke at se ham igen.

• #16   16. okt 2011 Lauer!!

HVORFOR LINKE TIL SÅDAN EN USAMMENHÆNGENDE TRÅD...???

Det er sgu da klynkeri.. hvis de skal ringe til dig hver gang der bare er lidt ekstra arbejde. så kan det sgu ikke være en ordentlig rep. og slet ikke noget et værksted kan tage seriøst...

At bilen er brændt er vel fordi et eller andet fjols har kørt i en bil med brændstofspild, og man kører ikke i en bil der ikke er ok.... man bruger falk eller dansk autohjælp.. og hvis bilek ikke kører ordentlig bruger man sgu da ikke penge og tid på at sætte 19" ruller på den..

Hvis du ikke kan linke til en historie med begge parter bør du undlade det.. det andet der er shu noget snot i mine øjne.....

Man kan sgu ikke repare en bil eller udføre service på en bil hvis der er restriktioner fra ejer, hvad angår pris og hvad der er nødvendigt...
    Det er jo ejeren der sætte de begrænsninger.....ikke værkstedet..

Har selv lige anbefalet en kunde at skrotte bilen.. for hun havde ikke prnge til at betale en rep. og regnede med at jeg GAD fejlsøge for min blå øjnes skyld... hun skulle give 600 kroner for udskift at tændrør og kabler.. og fejlsøgning på alt, og selve rep. havde hun ikke råd til og ville heller ikke ofre det på bilen.... så jeg kunne ikke anbefale andet end at hun afhændede bilen....

Men men,.. de sølle 600,-kr. for mit arbejde skulle jeg nok have taget da jeg gav skrothandleren nøglen da han hentede bilen. for nu har kunden lovet mig de 600 hver dag den seneste uge. klokken 5 når hun havde fri....
    Så nej jeg fravælger kunder der sætter restriktioner. som du gjorde. og bagefter brokker man sig over alt.....

Så drop sådant et useriøst link, hvis du ikke kan dokumentere det fra begge sider....

Kommentér på:
Tandremskift hos SMC biler - pris?

Annonce