{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lydisolering til bilen?
  • #1   16. okt 2011 Jeg tænker på dæmpningsmåtter eller lignende, hvor det købes og gerne til menneskepenge.
    Gode hjemme ideer modtages også..

• #2   16. okt 2011 Aller: takker. Det var nu heller ikke ment som om jeg ville ha det bedste billigst, men bare noget hvor der er sammenhæng mellem pris og vare.
    Jeg mener at ha set de måtter, som var små, til ustyrligt mange penge, så det ville koste en formue at isolere bilen.
    Jeg søger en god ide, som folk måske er faldet over, der virker på samme måde, men ikke koster en arm. ;o)
    Mvh Danny

• #5   16. okt 2011 Chimp: jeg er med på behandling af hjulkasser osv, det jeg søger er en billigere løsning end de små resonans/dæmpningsplader man kan købe.
    Det er klart at når man køber det til bil, er det i små stykker der koster vanvittigt meget i forhold til hvor meget du får.
    Løsningen kunne være et andet materiale der bliver brugt i store mængder og derfor er billigere, hvis du forstår hvad jeg mener.
    Mvh Danny

Kommentér på:
Lydisolering til bilen?

Annonce