{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.979 visninger | Oprettet:

Bule ved parkering!! {{forumTopicSubject}}

Ja så kom jeg også ud for det.
Havde parkeret min ny fine VW Polo 6R, og da jeg så kommer ud til den ser jeg en bule på 7-10 cm lige over højre bakdæk, og nogle sorte skrammer. Det kan ikke være kommet fra en personbil når det er så højt.
Jeg kiggede mig omkring og fandt en sort varevogn, en Fiat og den havde nogle ridser/mærker på forkofangeren i højre side, så det passer perfekt med at han er kommet til at ramme mig. Jeg har taget hans nummerplade.
Men hvad kan jeg gøre her? Han kan vel bare nægte det er ham da der ikke er nogle vidner??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bule ved parkering!!
  • #1   20. okt 2011 lytter lige med her

• #2   20. okt 2011 du kan faktisk ikke gøre så meget du kan melde skaden til politiet men du kan ikke sige det ham da du ikke har set hvem, og han kunne jo have ramt noget helt andet..

og da der ikke er vidner og han ikke holder ved din bil så hedder den egen forsikring...

• #3   20. okt 2011 det kunne jo også være en 4x4 der havde ramt de jo også høje skal du lige huske på

• #4   20. okt 2011 det bare surt. og der ik så meget og gøre. har prøvet det samme. kom ud til kæmpe buler i begge døre. ingen seddel eller noget. måtte melde det til forsikringen og selv betale selvrisiko. og blien blev lavet for 16.000 kr. to ny døre. maling osv

• #5   20. okt 2011 Hvis du også lige havde et par billeder, så havde du bare kunne melde det til din forsikring.. Det kan du dog stadig prøve

• #6   20. okt 2011 kom med nr plade så skal jeg finde stel nr og evt ejer af bilen

• #7   20. okt 2011 Vidner er alfa omega i sådan en sag. Jeg har netop lige været vidne i en tilsvarende sag fordi jeg så sådan en påkørsel. Der har "ofret" netop lige fået medhold.

• #8   20. okt 2011 nu skriver du ikke hvor det var at du har holdt, men har du overvejet om der måske er et kamra, der har filmet det, for så kan du bruge det. ellers er der nok ikke meget mere at gør som de andre skriver

• #9   20. okt 2011 prøvede det samme her for et par uger siden.. skubbede min supra mrk.4 ud af garagen en aften fordi jeg skulle lave noget andet på liften. og da jeg så skal skubbe den ind dagen efter ser jeg en flænge på 40 cm. jeg havde en mistanke om det var skralde manden men det er jo bare ikk rigtigt til at bevise men det er den eneste der har været i gårdspladsen mens bilen har stået ude, så jeg kontaktede skralde firmaet. som nægter sig skyldig så det bliver på egen regning, en DO-Luck kofanger er bare ikk billig. men sådan er det

• #10   20. okt 2011 du kontakter dit forsikringsselskab og beder dem køre sagen... er de i godt humør, kan de lade modpartens bil undersøge.. matcher lakken der sidder enten på din eller på hans med det der er skrællet af, så er sagen sikret..

• #11   20. okt 2011 Ja mega surt, og desværre var der ikke kamera rundt omkring..
    Men jeg ringede til politiet i morges og gav reg-nr til vedkommende som jeg tror har ramt mig, de ville ringe ham op og spørge ind til det.
    Men han kan jo bare nægte, også bliver det på egen regning desværre.

• #12   20. okt 2011 Jeg har af samme grund valgt at tage de mindst attraktive p-pladser når jeg parkere steder hvor der kommer mange forskellige mennesker.

Hellere gå 300m længere hver dag også undgå buler, ved parkere længst væk..

• #13   20. okt 2011 Hvordan kan en bil rammer din højre side med hans egen højreside? Er en af jer bakket en?

• #14   20. okt 2011 ramme* og ind*

• #15   20. okt 2011 Var ude for det samme med min nye chevrolet det var bare i højre bagdør ca 10-15cm blød bule og lidt risser. måtte selv æde den da folk åbenbart er ligeglad med andres ting. fik dentbusters.dk til at lave det for en 1000 uden at lakere om og det kan ikke ses.

• #16   20. okt 2011 Jes H J.

Ja jeg er bakket ind et sted hvor man kan holde til højre og venstre, og hvor man så kører i midten. Der har han så strejfet min højrebagside og man kan se at han lige nåede at rette den op, ellers havde det gået rigtig galt.

Kommentér på:
Bule ved parkering!!

Annonce