Lidt hjælp, "Værkstedsbil" Købeloven {{forumTopicSubject}}
Hey BG
Har mig en SAAB 9-3, som jeg har haft i ca. 1 måned. Utrolig dejlig bil, og er yderst glad for den.. Men men men.....
Siden den første dag hvor jeg trillede ud fra Forhandleren, er der kommet løbende fejl, hvor motorlampen er lyst. Når jeg har ringet til ham og sagt det, har jeg selvf. fået tid hurtigst muligt og det er blevet lavet.
Men når jeg så kører derfra går der ikke mere end 2-3 dage så kommer der ny fejl, Og er sku ved at tro jeg har købt en (Værkstedsbil)
Er ved at være godt træt af bilen da jeg har givet en go slat penge for svinet og der popper fejl op lige fra start af købet og til nu. Nye fejl.
Så mit spørgsmål er hvor jeg står i forhold til at trække købet tilbage hvis jeg overhovedet kan det, eller hvad jeg kan gøre.
Vh Jakob
mar 2011
Følger: 8 Følgere: 8 Biler: 3 Svar: 1.134
maj 2009
Følger: 2 Emner: 13 Svar: 1.061
apr 2006
Følger: 27 Følgere: 27 Biler: 8 Emner: 33 Svar: 308
mar 2011
Følger: 8 Følgere: 8 Biler: 3 Svar: 1.134
sep 2004
Følger: 60 Følgere: 48 Biler: 2 Emner: 53 Svar: 1.603
Så vil du kunne forlange at købet bliver annuleret, men du skal regne med at det kan komme til at koste dig måske 10% af det du betalte for den, da du har haft bilen at køre i.
Hvis du har haft omkostninger til financering af bilen, er det også for din egen regning, men tal med FDM eller forbruger styrelsen...
Lidt hjælp, "Værkstedsbil" Købeloven