{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  toyota aygo
  • #1   24. okt 2011 Ja. bagsæderne kan ikke lægges helt ned. pisse irreterende!!! og så larmer den helt vildt.

• #2   24. okt 2011 jeg syntes det er mega fed lille bil køre pisse godt og lyder lidt fed.. benzin'eren er den bedste men de har dog haft lidt problemer med vandpumpe som de har ændre men den er sikkert skiftet og nogle har lidt problemer med at der kommer vand ind men er guldtæppet fint tørt er det ingen problem... ellers ingen alarm...

• #3   24. okt 2011 ja at citroen c1 er på tilbud

• #4   24. okt 2011 Jeg ville vente med at købe en energiklasse A bil hvis afgiften falder som de siger

• #5   24. okt 2011 Henrik S: Det bliver jo ikke til en gulpladet bil.

Groth: Hvis den er fra 2006 og har kørt 60000 Så er den skiftet, ellers har ham der har haft den ikke ville bruge tid eller garenti på det. Men ja, det er rigtigt. Ang. Vand spild. Ja de klapper der sidder bag bagkofangeren, gik i stykker hvis bilen havde fået undervogns behandling, men der er også kommet ny model til dette. Men rigtigt, chek lige ved reservehjulet at der ikke ligger vand dernede. Men gangske rigtigt, den larmer meget indeni. Du kan få en iQ, med samme motor osv. Den larmer overhovedet ikke. Men det er jo også en helt anden prisklasse, men der får man noget for pengene iforhold til aygo´en. Forstået på den måde, at en iQ koster mere, mere kvalitet og Aygo´en er en billig bil.

Alarm, det er ekstra udstyr, du kan få den orgianl til en Aygo, og det er en Cobra alarm. Har lige sat en i min mors aygo,

Der har også været enkelte tilfælde med at det har lugtet af benzin, men det var et rør ved tanken. Men hvis det har været et problem, er det nok lavet også via. garentien, men det er ikke så tit som f.eks. vandpumperne.

• #6   24. okt 2011 det er en møj spand at køre i, rent ud sagt.. sadindåse på 4 hjul

• #7   24. okt 2011 du skal bare være opmærksom på at den er en lille rap bil at køre i :O)

min kone har en og vi vi har kørt næsten 80000 og har kun skiftet lidt dæk,klodser,olie,viskerblade,og tændrør
    det eneste usædvanelig er vandpumpen, er åbentbart en sygdom ved bilen
    den larmer lidt ved hjul kasserne (kan sikker isoleres)
    kan varmt anbefale bilen

Kommentér på:
toyota aygo

Annonce