{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.381 visninger | Oprettet:

inderste 2 cm af dæk barberet HELT væk? {{forumTopicSubject}}

hej folkens... damen har en hyundai i30, som i foråret fik skiftet en bærekugle foran hos hyundai på garantien.. samme dag skiftede jeg så til sommerdæk da hun kom hjem... sommerdækkene var fint slidt, altså jævnt, dækkene havde en sæson tilbage i sig... og nu (som den mandagsbil den nu engang er) så startede den med at sige klonklyde, jeg fik den klodset op og fundet ud af at stabilisator armen skal skiftes... MEN så drejer jeg hjulet og ser at de inderste 2 cm på begge forhjul er barberet HELT ned, altså der stikker ståltråd ud af dem på trods af at der nok er 3 mm dækmønster tilbage.. oog det er i en MEGET skrå vinkel..

mit spørgsmål er så om hyundai har lavet noget HELT galt med sporingen, eller helt undladet det? Eller kan det skyldes andre ting? bilen virker nemlig en smule urolig ved bare den mindste sidevind eller lign. sys bare det virker mærkeligt at den barberer dem så skråt inderst, men bilen har ikke en forkert camber eller lign. når man kikker på den .

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  inderste 2 cm af dæk barberet HELT væk?
Kommentér på:
inderste 2 cm af dæk barberet HELT væk?

Annonce