{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Chrysler 300c 3,0 crd. +-
  • #1   27. okt 2011 Jeg ville for nogle mdr siden ha flexet sådan en men efter jeg havde snakket med nogle forskellige gik jeg væk fra det igen. Den er svær at lave på = dyr. Er en maga fed bil men hvis det koster kassen at få lavet på den ville jeg ikke ha den, derfor røg jeg på en passat smiley

• #2   27. okt 2011 Okay men dele sku være billige men hvis det så koster kassen i time arbejde er det jo stadig dyrt. Motor og gear er jo mercedes som jeg er vant til og det plejer jo bare og køre.

Og ja den er mega fed, den halter måske lidt i kabinen.

• #3   27. okt 2011 En tur til polen i den og en læderstue med hjem så hjælper det lidt.

• #4   27. okt 2011 Ja for det grå læder ser sgu ikke så godt ud. Lidt for gammeldags.

Har du kørt i en ? Jeg har hørt at de ikke ligger alt for stabilt på vejen

• #5   27. okt 2011 Feeeed bil !!
    Og specielt med den motor !

Eneste minus er jo bare den er lidt for plastik i kabinen

• #6   27. okt 2011 Hej Tomas,

Jeg har kørt sådan en 2,7 benziner.

UDEFRA:
    - Flot og stor bil, man kan let style den med store fælg, front gril osv.
    - Dens ydre et et kæmpe plus, den signalerer virkelig kraft og styrke.

INDEFRA:
    - Klassisk interiør.
    - Man få måske lidt en "plastik" følelse, især hvis der er sådant et "træ-lignende-stykke" i rattet. Fx på Mercedes lugter det langt væk af kvalitet.
    - Den har MASSER af plads inden i! Så der er rum nok og komforten er også god.
    - MASSER af plads i baggagerummet!

PERFORMANCE:
    - Det er ikke en bil du skal køre race i, det kan du slå fast med det samme. Men den kan godt tage nogle sving sådan fornuftigt uden at bilen bliver alt for ustabil og begynder at slingre.
    - Skal du køre hårdt til skal du ikke have denne bil. Men til hverdagen og lidt sjov iblandt er den 100% fornuftig.

CRD motoren er tyst og kraftfuld, men har dog kun læst om dette, ikke været ude og prøve det af.

RESERVEDELE:
    - Det skulle være lidt over middel, så du skal nok regne dig hen i klasse med AUDI, BMW og MERCEDES.

Hvad du skal vær OBS på er det samme som ved alle andre biler:
    - Rust
    - Mærkelige lyde osv..

• #7   27. okt 2011 Ja også det ... Men det ydre vejer godt nok op for meget. Og de er blevet billige af helvede til

• #8   27. okt 2011 Motoren kender jeg fra min mercedes e280 cdi, den har så bare 7 trins gear. Men der er 5 trins kassen nok mere holdbar. Jeg tænker også at hvis det nu er en frikørt taxa, om der er en masse dyre dele i undervogn styretøj osv der står klar til udskiftning?

• #9   27. okt 2011 Det er jo umuligt at svare på.

Men da det er en kombination af en gammel S og E-klasse undervogn, så er det gennemprøvede sager.

Der står også et hav til salg i USA med "pæne" kilometertal, så mon ikke de kan tåle lidt af hvert? smiley

Husk i øvrigt, at kun V8'erne hedder 300 C. De øvrige hedder bare 300 (2.7 V6, 3.5 V6 og 3.2 V6 DIesel) smiley

• #10   27. okt 2011 I dk bliver de alle kaldt 300c og den diesel er kun en 3,0 hehe

• #11   27. okt 2011 I Europa bliver de alle kaldt 300C...men det er stadig forkert ift. den gængse Chrysler-opfattelse af de "mindremidlede" modeller smiley

Og naturligvis er det kun en 3.0 smiley

• #12   28. okt 2011 @ Tomas J

Jeg vill bestemt ikke holde mig tilbage mht til sådan en 300C.

- Hvad har du ellers i kikkerten som alternativ til Chrysleren?

• #13   30. okt 2011 Mercedes E ... Og valget ender nok på mercedes igen igen.

• #14   30. okt 2011 Den er jo bareseret på en Mercedes E210..

Jeg tror ikke at du skal være nervøs overhovedet, en 300C får gode brugttest.. Og du har ret i at den gamle 5-trins gearkasse er mere holdbar end den nyere 7-trins..

Og tilmed så skal du huske at hvis den er importeret fra USA så er den dårligere rustbeskyttet end hvis den er fra Europa.. Men generelt skulle undervognsbehandling være en rigtig god idé på den smiley

Og Thomas.. Hvis du helt seriøst tror at du er bedre kørende i en VW PAssat, ja puuuuh.. Det er virkelig en myte der vil noget!

• #15   30. okt 2011 Hmm...... Jeg ville nok tage Mercedesen så. Men hvis du virkeligt har brug for pladsen så er det Chrysleren du skal kigge efter.

• #16   30. okt 2011 Luca J - Jeg har da ALDRIG sagt at jeg var bedre kørende i en Passat en end 300c, fortalte bare at det havde jeg valgt, ved ikke lige hvad du vil frem til ?

• #17   30. okt 2011 Luca: Du mener vist W210, og det er kun delvist korrekt. Noget af bilen er også W220-teknik (gammel S-klasse), og den er ret faktisk baseret på Chrysler's LX-platform, en videreudvikling af LH-platformen (Chrysler Vision og 300M fx), bare med baghjulstræk.

Vil i øvrigt mene, at en Passat er væsentligt dyrere at holde kørende.

• #18   30. okt 2011 Ja, mener selvfølgelig W210.. - Okay, vidste ikke at der var W220 inde over..

Thomas - Forstået på den måde at du tog en Passat i stedet for en 300C fordi at du fejlagtigt tror at en Passat er et bedre køb.

• #19   30. okt 2011 Gider ikke ryge med på det du prøver at starte Luca J, håber Tomas J køber den bil HAN bliver glad for, om det så er det ene eller andet mærke smiley

• #20   18. dec 2011 Har lige købt mig en 300C touring, 3.0 CRD! En fantastisk bil efter min mening, og masser af træk (510 NM) Det er rigtigt at der er lidt "hård" plastik i kabinen, men det er også eneste minum... Stumper er sgu ikke så dyre igen i forhold til så mange andre biler...

Mvh

• #21   20. dec 2011 Nice! smiley

Tillykke med herre vognen!

• #22   20. dec 2011 Tak for det smiley

Kommentér på:
Chrysler 300c 3,0 crd. +-

Annonce