1.296 visninger
|
Oprettet:
Gevind undervogn - Lupo - komfort {{forumTopicSubject}}
Hej Bilgalleri!
Jeg har længe tænkt over at få smækket en gevind undervogn på min Lupo 3L men jeg vil heller ikke ødelægge komforten alt for meget da jeg kører rimelig meget hver dag...
Hvordan vil komforten blive efter montering af gevind undervogn? Hårdere selvfølgelig men nu har jeg ikke den store viden indenfor dette så vil gerne høre om lidt erfaringer...
Er det overhovedet muligt at få min bil sænket uden at den bliver FOR hård? Jeg har nemlig prøvet flere biler med sænkningsfjedre og dét er lige stiv nok til mig....
- Er gevind undervognen behageligere?
På forhånd tak..
dec 2006
Følger: 57 Følgere: 67 Biler: 2 Svar: 1.960
jan 2009
Følger: 49 Følgere: 48 Biler: 7 Emner: 56 Svar: 329
Det var mere dét jeg mente....
sep 2005
Følger: 61 Følgere: 60 Biler: 5 Emner: 214 Svar: 2.263
Jeg ville ikke bruge mine penge på det. Den eneste fordel jeg kan se er at den bliver lavere og det bliver man altså hurtigt træt af, når man sidder og kan mærke at asfalten ikke er tromlet godt nok !
dec 2006
jan 2009
Følger: 49 Følgere: 48 Biler: 7 Emner: 56 Svar: 329
Men det får jeg aldrig i Lupo'en. Men kan høre at det ikke er værd at bruge penge på... ? Eller...
dec 2006
jeg vælger at se godt ud end at have komfort, min bil er sænket 100mm, og har lavprofildæk på, så jeg skraber på med bunden hver dag foran skolen,
og jeg kan mærke vejen, mellem store sten kan jeg mærke, osv. men for satan den ligge godt nok bedre på vejen end std undervogn,
så behold din bil som den er, eller brug 8-10.000 på en god undervogn, og bliv skuffet alligevel
Gevind undervogn - Lupo - komfort