{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.296 visninger | Oprettet:

Gevind undervogn - Lupo - komfort {{forumTopicSubject}}

Hej Bilgalleri!

Jeg har længe tænkt over at få smækket en gevind undervogn på min Lupo 3L men jeg vil heller ikke ødelægge komforten alt for meget da jeg kører rimelig meget hver dag...

Hvordan vil komforten blive efter montering af gevind undervogn? Hårdere selvfølgelig men nu har jeg ikke den store viden indenfor dette så vil gerne høre om lidt erfaringer...

Er det overhovedet muligt at få min bil sænket uden at den bliver FOR hård? Jeg har nemlig prøvet flere biler med sænkningsfjedre og dét er lige stiv nok til mig.... smiley
- Er gevind undervognen behageligere?

På forhånd tak.. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gevind undervogn - Lupo - komfort
  • #1   7. nov 2011 Nu er der ikke for meget komfort i en lupo i forvejen, og nej en gevindundervogn gør det SLET ikke bedre, og overhoved ikke de billige, så skal du op og bruge mange penge på den bette bil, og det vil ikke være det vær

• #2   7. nov 2011 Komfort = blødhed... smiley Den sejler jo rundt.. smiley
    Det var mere dét jeg mente....

• #3   7. nov 2011 Komfort i en Lupo? Arrg det må være en joke smiley

Jeg ville ikke bruge mine penge på det. Den eneste fordel jeg kan se er at den bliver lavere og det bliver man altså hurtigt træt af, når man sidder og kan mærke at asfalten ikke er tromlet godt nok !

• #4   7. nov 2011 Altså mine forældres Toledo er meget blød i undervognen, og det syntes jeg ikke er komfort, komfort for mig, er at sæderne er gode, ikke for bløde, men støtter godt, og undervognen ikke er for blød og heller ikke for hård,

• #5   7. nov 2011 Komfort for mig er Passat 3C'er-lignede affjedring. Eller noget BMW e60 eller noget Citroën med hydraulik....
    Men det får jeg aldrig i Lupo'en. Men kan høre at det ikke er værd at bruge penge på... ? Eller...

• #6   7. nov 2011 Nej, hvis du vælger komfort frem for at se godt ud, så skal du ikke.
    jeg vælger at se godt ud end at have komfort, min bil er sænket 100mm, og har lavprofildæk på, så jeg skraber på med bunden hver dag foran skolen,
    og jeg kan mærke vejen, mellem store sten kan jeg mærke, osv. men for satan den ligge godt nok bedre på vejen end std undervogn,

så behold din bil som den er, eller brug 8-10.000 på en god undervogn, og bliv skuffet alligevel

Kommentér på:
Gevind undervogn - Lupo - komfort

Annonce