9.079 visninger
|
Oprettet:
Kobling glider? {{forumTopicSubject}}
Den er begyndt og glide (Mondeo 03)
Det virker som om pladerne ikke kommer ordenligt sammen - Bilen følger ikke helt med omdrejningstælleren,
På min gamle Honda oplevede jeg samme problem - Men dette blev fikset ved at skrue (har jeg fået fortalt) på den - Og efter det virkede den findt i de næste 4 år jeg havde den - Og sikkert også længere.
Min mekaniker er på ferie - Derfor jeg lige hører herinde.
Kan samme trick laves på en Mondeo - Eller skal der ny kobling til?
Skal lige siges at jeg IKKE mishandler bilen - Og derfor IKKE har brug for sportskobling
feb 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 29 Svar: 979
Din "Deo" er med hydraulisk kobling, så det er højest sandsyneligt en ny kobling. En udlufting kan dog prøves, men virker tvivlsomt, medmidre der er skader på slangerne fra bremsevæskebeholderen.
Og du har selvfølgelig tjekket om der overhovedet er bremsevæske på?
Mvh
nov 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Biler: 2 Emner: 96 Svar: 309
Må prøve og se hvad min mekaniker kan finde ud af når han kommer hjem - Og ellers må jeg bide i det sure æble og købe nyt... Savner en japanerbil mere og mere
Følger: 22 Følgere: 61 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.626
Nyere japanere har osse hydraolisk kobling
Kablet er blevet fjernet fra rigtig mange biler da det nok var en ret ringe løsning ;D
Men det er ret sikkert din kobling der er er ved at være træt og skal udskiftes, og det kommer til at koste en hel del hos mekanikeren, da det jo ik er den mindste operation der findes desværre
Men pas på med at kører for meget med det, for til sidst kan det ende i at du skal ha slebet eller udskiftet svinghjulet..
feb 2007
Følger: 23 Følgere: 33 Biler: 4 Emner: 436 Svar: 5.892
apr 2007
Følger: 26 Følgere: 26 Biler: 2 Emner: 122 Svar: 4.248
det kan osse være dine fingre på trykfoden der er trætte så den ikke kan trykke ordenligt på koblingspladen. eller pladen er helt glat.
nov 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Biler: 2 Emner: 96 Svar: 309
Kobling glider?