{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.040 visninger | Oprettet:

Brøler pot eller bare fri udblæsning? {{forumTopicSubject}}

Hejsa, Jeg skal til at style min nyindkøbte 206'er, så har lige et spørgsmål, Hvorfor har man altid remus, hks, thansen osv, lydpot på? Hvorfor har man ikke bare rent rør fra blokken af, og så ud? som på lasbilerne, traktorene mv.. Giver det ikke en federe lyd? hvis den skal larme så meget som muligt?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Brøler pot eller bare fri udblæsning?
  • #1   12. nov 2011 nååå ja larm giver jo 15hk ekstra.... Hvem gider dog høre på det larm???

Ingen

• #2   12. nov 2011 øhh der er forskel på larm og god dyb lyd.
    din løsning med rent rør kommer til at lyde ad helvede til. thansen potter lyder ad helvede til . remus,supersprint og andre anerkente mærker der har erfaring i at lave god lyd er vejen frem.

• #3   12. nov 2011 ningo . +1

• #4   12. nov 2011 plus fjerner du alle potter mister du nok 30-40% effekt . modtryk på en suge motor er meget vigtig .

• #5   12. nov 2011 Rent rør kræver en bil med nogle flere cylindre eller turbo.
    En 4cylindret bil har en alt for ujævn lyd til at lyde godt uden at blive dæmpet.
    En 4cylindret er ulidelig at høre på ved manifolderne en 6er en anelse bedre og en V8er kan sagtens køre ren rør, da der ikke er "huller" i lyden, hvis du forstår evt.
    Turbo kvæler også en del af den trælse lyd.

Men tror jeg kan sige uden at tøve at du nok lige/knap har fået dit kørekort, for det er kun de første par år man har bil man gider at køre i en bil der lyder som en Puch Maxi uden udstødning.
    efterhånden som du kører flere og flere km. og du besøger kæresten kl 23 i villakvarteret så blir man hurtigt træt af at man vækker hele nabolaget hver gang og svigerforældrene kan høre når man er på vej for at ordne damen. smiley

• #6   12. nov 2011 Jeg fatter altså ikk folk gider høre på det larm, jeg kører selv med en onetwo pipe, den laver lidt dybere lyd hørt udefra, men kan ikk høres i kabinen.. Gider slet ikk høre på de der brian brøle potter...

Kommentér på:
Brøler pot eller bare fri udblæsning?

Annonce