{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
845 visninger | Oprettet:

Rustbeskyttelse? {{forumTopicSubject}}

Hej Bilgalleri!

Det drejer sig om en Citröen Jumpy H1L1 mener jeg den hedder (skulle stå for kort og lav model) fra 2008.

Burde den efterhånden rustbeskyttes? Bilen er en handicapbil som skal udskiftes efter 6 år (videresælges).

Hvis ja? Hvad vil det løbe op i for sådan et stort skrummel og hvad mener i er det bedste firma at få det gjort ved? Dinitrol? Pava eller andre?

Pfh. tak.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Rustbeskyttelse?
  • zenza7
    zenza7 Tilmeldt:
    nov 2011

    Følgere: 1 Emner: 8 Svar: 215
    #1   12. nov 2011 den skal bare have noget sovs... mærke er lige meget, ring ring og høre det billigeste, alle mærker er bedre en ingen undervognsbehandling, bruger selv pava og er godt tilfreds.

    biler burde rustbeskyttes inden de leveres med det dårlige bilklima vi har i danmark


  • #2   12. nov 2011 Det koster nok et sted mellem 4000 og 5500 kr. alt efter hvor og hvilket produkt du vælger......Dinitrol er normalt det dyreste og er efter min mening også det bedste hvis bilen er helt ny.
    Hvis først bilen har nogle år på bagen og har lidt overfladerust div. steder på undervognen er pava og suvo ganske udemærket.


  • #3   12. nov 2011 okay.. Jeg tror ikke bilen har noget rust endnu med den alder.. Den har heller ikke kørt mere end 20.000 km..
    Men 4000-5500 er da også en sjat må jeg sige. Jeg må ringe rundt smiley


Kommentér på:
Rustbeskyttelse?

Annonce