{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
746 visninger | Oprettet:

fair pris for køb af denne golf? {{forumTopicSubject}}

Hey BG.

Jeg har tænkt mig at købe denne bil http://www.bilgalleri.dk/mar_vis.aspx?MarID=1335638
Jeg har allerede snakket med ejeren, og været ude og se den og prøvekøre den.

han vil have 24.000 for den, og i kan læse lidt hvad der er skiftet på den og hvad der sidder af gejl osv på den.

Jeg får hans anlæg med som er i bilen, ny radio, 4 brugte sommerdæk, han skifter tandrem på den og gør den pæn til jeg kommer. Det er min første bil, så jeg ved ikke om prisen er fair. Jeg synes på mange punkter at det er en fair pris, men hvad er jeres vurdering? jeg skal nok købe den imorgen, men ved ikke hvad jeg skal byde først.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  fair pris for køb af denne golf?
  • #1   17. nov 2011 ser rigtig pæn ud til prisen

• #2   17. nov 2011 Det er vist sådan nogenlunde rimeligt, meeen jeg havde nu nok kun taget 22.000 kr med der ud, også forhandlet ham ned i pris..

• jacob b
    jacob b Tilmeldt:
    aug 2010

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 26
    #3   17. nov 2011 du skal slet ikke byde noget før du har set den,- det er alt for useriøst. Du står jo ikke ved dit bud hvis den ikke er i den stand som du forventer. Ud og se den, og ta en med som har lidt forstand på biler. Husk at tjekke om der er pant i bilen før du handler.
    Prisen kan jeg ikke vurdere, men tjek hvad lignende biler står til og træk så 5-6 fra den billigste, så er du godt på sporet af hvad du bør give for den. Det er bare ikke sikkert at sælger er enig, men så er det jo heldigt at der er så mange andre til salg:)

• #4   17. nov 2011 Jeg ville sku give ham MAX 15.000 kr.

Tag på auktion . der er rigtig gode biler til 25.000 - 30.000 kr som denne gamle rådne golf aldrig når smiley

• #5   17. nov 2011 jacob B
    Læser du overhovedet hvad trådstarter, har skrevet? .....

• #6   17. nov 2011 jacob B. Hvis du læser teksten så har jeg været ude og se den OG prøvekørt den smiley - når du siger tjekke for pant i bilen, hvad mener du så? Og har kigget lidt rundt omkring, og der er de samme golf'er lidt billigere, men ikke nær så pæne som denne her. så det sådan nogle gamle slidte vogne der ligner de falder fra hinanden meget snart.. vil bare gerne have en golf eller sådan noget.. Men folk er så forskellige i priser..

• #7   17. nov 2011 Jacob..
    Tror lige du skal læse teksten engang mere..
    Han har set den,prøvet den..

Ang prisen så kommer det an på så meget..hvis du intet kan lave selv så målmand betale for det..Men kan du selv lave lidt så kan det nok gøres billigere..men er bilen nylakeret sået det jo allerede de 15000-18000..så det løber op..

• #8   17. nov 2011 og alle son bare har lidt forstand på det med biler, må MEGET gerne komme med deres vurdering. jo flere vurderinger jo bedre smiley

• #9   17. nov 2011 dennis J. Ham der sælger den er selv autolaker, så han har selv malet den. Jeg kan ikke finde ud af det med biler rigtigt. Har venner der kan, men nu ville han godt skifte tandrem osv på den med i prisen plus jeg får de der ting med.. Men den ser godt ud udvændigt, og motoren kører helt fint.. Men vil bare gerne lige høre jeres vurdering, for nogle siger også det er ALT for dyrt?...

• #10   17. nov 2011 Køb min golf den er fra 98 lige skiftet kobling bremser den køre super 14.000

• #11   17. nov 2011 Hvad har den af udstyr kabine årgang osv. Du kan jo snart få en golf 4 hvis du ligger lidt mere oven i også har du en rigtig fin til mange år endnu også køre de bare bedre

• #12   17. nov 2011 du kan spare mere op og købe en golf 4 de er sku også faldet i pris. købte en i fjor for omkring 24500 kr..

http://www.bilgalleri.dk/mar_vis.aspx?MarID=1341917 - bare som eksempel

• #13   17. nov 2011 ja okay, det kunne godt være jeg skulle kigge efter en golf 4. Men nogen der ved hvor langt sådan en golf 4 kan køre før den dør? ved godt det nok afhænger af hvordan man køre, men sådan i gennemsnit. for aner ikke om golf 3 kan kører færre kilometer end golf 4 eller hvad forskellen som sådan er..

• #14   17. nov 2011 Personligt ville jeg ALDRIG give så mange penge for en gammel Golf.
    Bevares, den ser da pæn og velholdt ud, men det er stadigvæk en gammel bil uden nogen speciel motor. Synes det er alt alt for dyrt.

Der kan findes mange nyere biler med mere udstyr for de penge der.

• #15   17. nov 2011 tager gerne imod links til bedre biler til prisen.

• #16   17. nov 2011 Du skal ikke købe Golf 4 , de priser er HELT hen i vejret, med mindre den har kørt en bondegård.

Jeg viller personligt ikke tage en Golf 3 , da de ruster væk. Køb noget nyere, det vil du blive meget mere glad for.

Kommentér på:
fair pris for køb af denne golf?

Annonce