{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Beskyttelse bag førersæde i gulpladet bil?
  • #1   17. nov 2011 Det er lovpligtig. Fjerner du den kan du risikere at betale afgift fra gul til hvide plader

• #2   17. nov 2011 Fy for den lede. Der sad nemlig en i min fars Sharan da han købte den, men jeg pillede den ud fordi at den var sat møghamrende forkert i. Den sad med 2 bolte i gulvet, og så én bolt i taget, så den dinglede frem og tilbage hele tiden, og ridsede himlen i bilen meget. Men jeg må sku hellere få bøjet det beslag så det passer, og så få den sat i igen! smiley

• #3   17. nov 2011 Den beskytter jo også dig!

• #4   17. nov 2011 Bilen kan ikke synes hvis den sidder løst eller slet ikke er der.

Du kan købe nogle der faktisk er flotte..de originale man kan få til en ny Scirocco er faktisk rigtig fede og ser godt ud i kabinen..der er i begge sidder på sådan en smiley

Når det er gulplader er det jo en "varevogn", så kører du nu galt, for du ikke dine "vare" i hovedet

• #5   17. nov 2011 JesperS: Tvivler på at lortet beskytter særlig meget når den kunne give sig 20 cm unden problemer smiley men jeg må lige i gang med en hammer og en skruetrækker her i weekenden så.

Kommentér på:
Beskyttelse bag førersæde i gulpladet bil?

Annonce