{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hey bg angel eyes er de lovlig?????
  • #1   23. nov 2011 Mener ikke alle de der gajler lygter er E-Godkendt med Angel eyes.. det er vidst derfor de ikke er slået til når man køber dem..

• #2   23. nov 2011 Jeg mener helt bestemt at hvis lygten er e-mærket så må du gerne bruge angel eyes som positionslys. men ikke sammen med andre positionslys. nogen typer lygter har flere positionslys end man må , så man har lidt at vælge imellem.

• #3   24. nov 2011 Hvis de er egodkendte må du godt bruge dem lige meget hvad der sidder i smiley
    Som Morten siger smiley
    Der står:

Godkendelse: Kræver ikke godkendelse

Tror de mener at den er godkendt og du ikk skal have din bil omgodkendt hvis du smider dem på..

Men mail dem eller ring til dem.. Eller endnu bedre slå den op på producentens hjemmeside

• - INAKTIV -
    - INAKTIV - Tilmeldt:
    aug 2009

Følgere: 50 Biler: 3 Svar: 2.252
    #4   24. nov 2011 Er de E-godkendte... så er de E-godkendte!
    Derefter er alt lys i dem tilladt.

Grunden til de ofte leveres med ledninger løse så man selv kan sætte dem til, er fordi folk mange gange gerne selv vil ordne hvordan de skal sættes til da mange fortrækker forskellige ting.

Jeg var i hvert fald glad for det da jeg købte mine lygter fordi jeg ville have dem sat til på en speciel måde.

Du må godt bruge ringene som positionslys.
    Der er mange der spår at det er ulovligt da du kun må have 2 positionslys foran placeret synkront - DOG gælder det at alt i 1 lygte gælder for 1 lys så derfor vil 2 ringe i 1 lygte stadig tælle for 1 lys. Ligesom på Audi der har deres LED strips på en 10-12 LED'er - de gælder stadig kun for 1 fordi det er i 1 lygte smiley

Anyways! Håber det gav svar. Ellers skal du være velkommen til at spørge smiley

• #6   24. nov 2011 hvis de er e godkendte må du gerne og den med at der kun må være to positionslygter passer ikke. der må være alle dem man kan få sig til og sætte på bare det er parvis.

• - INAKTIV -
    - INAKTIV - Tilmeldt:
    aug 2009

Følgere: 50 Biler: 3 Svar: 2.252
    #7   24. nov 2011 Haha Michael så må du tilbage til teori lokalet! smiley

Det er markeringslys du har hørt fugle synge om der! smiley
    Ellers ved jeg i hvert fald ikke hvad du kører rundt i her! :P'

Det har været omtalt før:
    http://www.bilgalleri.dk/for_messageDetail.aspx?Msg_ID=808227

Som i kan se var det der jeg lærte hvordan det hang sammen med Audi's lys som positionslys!

• #8   24. nov 2011 6.03.002 Positionslygter
    »E«- eller »e«-godkendt positionslygte er funktionsmærket »<b>A</b>«.

Så der skal altså være et <b>A</b> på lygten sammen med E-mærket.

6.03.001 Generelle bestemmelser
    (1) Et køretøj må kun være forsynet med påbudte eller tilladte lygter til markering.

6.03.021 Personbil M1
    (1) Personbil M1 skal være forsynet med
    a) to positionslygter,...

Så det siger jo sig selv!

• #9   24. nov 2011 Kender ikke til regler osv, men ved ejg fik mi A3'er synet med Angel eyes lygter og har ikke haft problemer med ordensmagten. Ikke på grund af dem hvertfald (;

• #10   24. nov 2011 haha det var mange svar men hvad blev konklusionen smiley er de lovlige eller ulovlige? smiley ved ikke så meget om sådan noget.

• #11   24. nov 2011 Hvis du læser dem igennem finder du HURTIGT ud af det... -.-"

• #12   24. nov 2011 lovlige?

• #13   24. nov 2011 PS. det sorte er bogstaverne smiley

Så som der står i beskrivelsen i dit link:
    "<i>Alle Dectanes lygter er fuldt ud godkendte medmindre andet er angivet.</i>"
    Så skulle de jo være OK.

Men som jeg også fandt til dig, så skal lygterne også være mærket korrekt. Og det kan du sikkert kun se hvis du får dem i hånden.

Samtidig skal der kun være 2 positionslygter på bilen, så det kan være at det kun er OK med en tændt ring i hver lygte!

• #14   24. nov 2011 PPS. Du kan finde dem til bare lidt over halv pris på tysk ebay.

Kommentér på:
hey bg angel eyes er de lovlig?????

Annonce