{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.214 visninger | Oprettet:

Guide til semi clean bagklap golf 3 {{forumTopicSubject}}

ligger der ikke en guide et sted der er ordentlig for sys dem der ligger her på bilgalleri mangler meget,

vil gerne ha afvide hvordan det ombuk skal laves altså der hvor man montere de dioder til nr plade lys folk der har laves det må gerne skrive en god guide, hvordan du fik svejst ombukket fast for det kan jeg sku ikke se mig ud af,

har alle maskiner til rådighed da jeg er smed

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Guide til semi clean bagklap golf 3
  • #1   29. nov 2011 luk huller bor nye til evt dioder mål og klip en plade lav ombuk gund kanten inde i ombug tilpas plade gund på bagsiden svejs pladen fast med co2 slip, spartel grund og mal så er den færdig sørg for pladen holdes kold når du svejser og punkt svejs den hele vejen rundt ellers slår det sig men det må du vide som smed jeg plejer og bruge 1mm karosseri plade men der kan osse bruges 1,5mm

• #2   29. nov 2011 ja ved udmærket det med svejsningen, men tænke på der nogen der laver sådan et 90 graders buk som går ind på bagklappen , men ved du hvad bruger sku din metode lyder sku osse dejligt lige til, men hvordan fanden med maling der inde når pladen blir svejst, arh kommer man vel ikke til og se alligvel

• #3   29. nov 2011 med ombuk mener du bare lige en ca 10mm kant der lige blir bukket hele vejen rundt ikke? også bare svejses på

Kommentér på:
Guide til semi clean bagklap golf 3

Annonce