{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
726 visninger | Oprettet:

Chevrolet Lacetti pris? {{forumTopicSubject}}

Hvor meget vil I tro man kan sælge en Chevrolet Lacetti 1,6 SX for?
Og hvad er jeres erfaringer med at sælge på auktion på autocom eller bilbasen?

Om bilen:
1/2009
Mørkeblå-metallic
Elruder, elspejle, osv.
Fuldautomatisk klimaanlæg
Aftageligt hængertræk
100.000 km
14,1 på literen
Ny-pris 179.000 så vidt jeg husker.

Den er samme type som denne: http://www.bilbasen.dk/brugt/bil/chevrolet/lacetti/16-sx/523228#
Den er bare mørk petroleum-blå.

Bare spørg hvis i skal bruge flere detaljer. Vil gerne have solgt den i løbet af 1-2 måneder, evt. byttet til en Smart.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Chevrolet Lacetti pris?
  • #1   1. dec 2011 ikke en krone over 50000

  • #2   1. dec 2011 Er er forskel på om det er i jylland eller sjælland?
    På bilbasen står de til 70-90.000 kr. men der er jo også en grund til at de ikke er blevet solgt smiley

    For et år siden sagde forhandleren at vi kunne få ca. 120.000 hvis vi solgte privat. Men det kan da næsten ikke passe.


  • #4   6. dec 2011 Problemet er at en lacetti er så uøkonomisk at det er billigere at tage toget på arbejde. Bruger 4000,- på benzin+togkort om måneden. Med en smart ville jeg komme ned på 1600,-. Så jeg kan godt acceptere et mindre tab på min egen bil, da det hurtigt kunne tjene sig selv hjem når man sparer 2400,- om måneden.
    Samtidig har min kæreste problemer med sit venstre ben, og kan derfor kun køre i bil med automatgear. Derfor overvejer vi en smart. Selvom den er ganske forfærdelig grim smiley Men nogen gange må man bide stoltheden i sig jo.


Kommentér på:
Chevrolet Lacetti pris?

Annonce