{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.019 visninger | Oprettet:

BMW MEKANIKER {{forumTopicSubject}}

Hej BG


Jeg er ved at blive sindsyg!

Har en BMW E46 323 CI coupe fra 2000. Og jeg har et problem med at bilens benzin måler viser forkert. Jeg har lavet kombi test på den. Og der køre måleren med. Så det er ikke instrumentet.

Så har jeg købt en tankarmatur i højre side under sædet ved passager. Den er skiftet i håb om det løsnede problemet. Det skete ikke. Så er der vel kun 1 mulighed tilbage. Og det er den i min side på bagsædet.

Jeg sætte den anden jeg havde købt på stikket for at se om det virkede. Og det gjorde det. Men der sidder en lang slags sugerør på. Hvordan montere man den? Og hvordan afmontere man den der sidder i bilen? Man kan jo ikke se noget som helst dernede.

Det sjove er bare, at efter jeg pillede min gamle op, for at kigge og satte den tilbage, så viser benzin måleren helt fyldt. Og det syntes jeg ikke passer rigtigt.

Så hvad fanden er problemet så nu? Er det fordi den har siddet fast?, Og kan den monteres forkert den der måler? Altså jeg har kun lige taget den lidt op, og så ned igen. Og nu viser den helt fyldt. Hvilket ikke passer, da jeg har kørt ca 100 km i bilen.


På forhånd tak.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  BMW MEKANIKER
Kommentér på:
BMW MEKANIKER

Annonce