{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hva mener i ?
  • Mea C
    Mea C Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 78
    #1   7. dec 2011 Jeg mener, at emnet har været oppe flere gange nu og at din overskrift sux.

• #2   7. dec 2011 Da et held at ingen andre er blevet revet med i nogen af de to ulykker, hvor de fik smadre de to Audier....

• #3   7. dec 2011 Glad for de er væk. Så er der mindre personer som skal tage folks dyre biler og smadre dem.

• #4   7. dec 2011 en skam de døde... de skulle være endt som grønsager, men stadig kunne bruge hovedet, så de kunne ærge sig resten af livet, over det LORT de har lavet før i tiden.!!

• #5   7. dec 2011 De fik hvad de gav ulykke....staten spare vel lidt penge ose så de gjorde vel alle en tjeneste i sidste ende...

• #6   7. dec 2011 Altså havde det været min bil uanset mærket) der var stjålet så ville jeg egentlig hellere at de smadrede den fuldstændig som at jeg fik den tilbage ... Man kan være helt sikker på at en stjålet bil er blevet behandlet hårdt og kan have skjulte skader som forsikringen ikke vil æde

• - INAKTIV -
    - INAKTIV - Tilmeldt:
    aug 2009

Følgere: 50 Biler: 3 Svar: 2.252
    #7   7. dec 2011 Altså jeg må indrømme at min første tanke da jeg hørte om det der var sket var at ja! Havde det været min bil så havde jeg nok lige skulle bruge noget tid på at græde snot, men derefter ville jeg trøste mig med at bilen gik til et godt formål smiley

I ved - intet er så skidt at det ikke er godt for noget.

Og korrekt Erik! Det med at få en bil tilbage efter tyveri... det er da mere nitten end at skulle stå og glo på at ens bil bliver hejst op af havnen eller at den står og er ved at brænde ud.

• #8   7. dec 2011 Holdkæft i er hårde.

• #9   7. dec 2011 Sådan to kæmpe idioter, vil bestemt ikke blive savnet her på jorden... Godt vi slap af med dem!!

• #10   7. dec 2011 Sean

Udfra dit navn kan jeg tænke mig til du selv er en indvandrer.
    Derfor dit sure opstød kan jeg forstå?
    Vi er da bare glade for at endnu 2 paphjerner er omkommet så en mand ikke skal låse døre i sit hus, for at 2 paphjerner ikke skal komme ind og tage hans nøgler til han sindsyge dyre Audi A8.

Gå ind på www.bilbasen.dk og se hvad sådan en bil står i.

Tænk hvilke papire der ku ha ligget i bilen som måske var vigtige for ejeren? Tænker ud over sådan noget? Tænkte tyvene over sådan noget? Nej, de tænker bare ''Den vil jeg ha. Kom, lad os snige os ind og tage nøglerne så vi kan stjæle hans dyre bil''

En Audi A8 er en dyr bil, og det er en bil som ikke de fleste kan køre rundt i. Bilen er dyr i drift og i indkøb. Det er en direktørbil rent ud sagt (kalder jeg de vogne)

Så ned i jorden med de 2 døde paphjerner og lad os frydes over de ikke kan gøre mere skade hos andre.

• #11   7. dec 2011 Indvandre? Nej jeg er fandeme ikke indvandre. Jeg er sgu pære dansk. Der er sgu ingen der ligefrem fortjener at dø. De har trodsalt ikke dræbt nogen

• #12   7. dec 2011 Jeg er godt klar over hvor dyr den er sådan en vogn, min chef har selv kørt i en sidste år.

• #13   7. dec 2011 Sean ku bare godt være et navn der tilhørte en serber. Fred være med det.

Men om de var indvandrere eller ej, det er jeg ligeglad med.
    Men dem som stjæler for mange hundrede tusindene af private personer, dem har jeg ikk en skid til overs for. Især ikk når de bryder ind i folks hjem og krænker deres privatliv ved at tage nøglerne til deres bil, for derefter at smutte.

Jeg kender selv en mand på over 70 år. Han fik besøg af nogle indvandrere i hans hjem. De ville have papirene på hans bil samt hans nøgler.

Hvad kan han gøre mod nogle unge indvandrere udover at adlyde?

Det var en Opel Zafira som han har haft fra ny og givet over 300.000 kroner for.

Det er da ikke fair på nogle måde det som de har gjort.

Poltiet gad næsten ikke engang tro på at det var sket, og mente så bare at han var fuld og burde gå i seng.

Hedigvis fandt jeg den samme dag jeg fik at vide den var stjålet.

Hvor henne stod den? Oppe i (det vi kalder) pakistan her i byen, hvor alle indvandrere bor i blokke og stjæler som en flok aber.

Jeg har ikk en skid til overs for dem.

Han fandt endda ud af den næsten var på vej til polen da han fandt den.

• #14   7. dec 2011 Word

• #15   7. dec 2011 Serber? Når ja? Sean Connery - James Bond han er jo også serber ik?

Helt enig. Hjemmerøverier har jeg intet tilovers for overhovedet, heller ikke invandere der tager op i landet bare for at stjæle, det er under al kritik - helt enig!

Men at nogen dør af deres handlinger det er aldrig fair, det er der sgu ingen der får noget ud af. De skulle straffes med fængsel og med gæld for deres handlinger - men ikke dø. Altså hvis vi alle har sådan et syn til verden, at folk bare skal dø af deres handlinger så bliver verden sgu et hårdt sted, og så er jeg sikker på, at der er endnu flere fine biler der bliver stjålet, fordi det pludselige bliver meget normalt i en meget hård verden.

Straf og gæld er vejen frem..

• #16   7. dec 2011 Hvis nu de havde dræbt familien med den der Audi, ja så skulle de sgu samme vej. Så er der sgu ingen kære mor, så er det sgu øje for øje tand for tand - det samme gør sig gældende med den gamle mand, havde de dræbt ham, så skulle de sgu selv samme vej.

Men at stjæle en bil af høj værdi, det skal man sgu da ikke ligefrem dø af. Som sagt mange gange... Straf, straf og straf og gææææææææææld. Fuld erstatning af Audien, det tror jeg vil være surt for dem smiley

• #17   7. dec 2011 Jeg kender også en der hedder Sean, også pære dansk. Kender også en der hedder Jeff, også pære dansk. Har en kollega der hedder Jean, en mand, også pære dansk.

Så det med at konkludere ud fra navn, skal man nok ikke gøre smiley

Jeg er dog enig i at døden nok lige er i overkanten som straf. Fængsel og erstatningskrav burde være nok.

• #18   7. dec 2011 Sean

Kan godt være vi ikke har ens syn på tingene.
    Men mange gange ku jeg godt tænke mig at vi havde hårde straffe som i USA.

Så engang en udsendelse i fjernsynet om en der lavede røveri ved en købmand og stjal en bil derefter.
    Han fik 30 år.

Var det sådan i Danmark så synes jeg det ville være fair de bare blev dømt.
    Men de sku i et amerikansk fængsel som man ser i filmene osv..

• #19   7. dec 2011 Syntes det er en forkert generallisering, at indvandrere stjæler flere biler end "danskere". Hvis man kigger på statistikkerne over bilrøverier tror jeg der er flere danskere end indvandrere, som stjæler dem. Det bliver bare meget mere hypet når det er en indvandre. Men lad det ligge.
    - Uanset bilens pris, hvem der ejer den, eller hvad de bruger bilen til. Ville jeg aldrig sige nogen fortjener, at dø fordi de har stjålet en bil. Indvandre eller ej..
    Det bare min holdning til den sag smiley

• #20   7. dec 2011 Stefan

Lad os sammenligne med et andet land.
    Forstil dig at være amerikaner.
    Du får folk fra Danmark af op til dig land og de begynder at stjæle.
    Og så ville der måske stå i statistikkerne at 8% af biltyverier I USA, var begået af danskere.

VIlle du så ikke også rynke på panden og tænke ''Ud med lortet'' hvis du var amerikaner?
    Forstil dig hvor stort et antal 8% er i USA.

Så kan vi sammenligne herhjemme, med hvor høje statistikkerne er herhjemme med indvandrere som stjæler med arme og ben.

• #21   7. dec 2011 Lad os sige at de overlevede, blev fangede, og smidt i fængsel.

Og hvor skulle de så få de penge fra, hvis de bare skulle ha en straf og betale gælden? Nu er det jo nok ikke lige en par tyve man ville vælge at ansætte, så de skulle leve af kontant hjælpe, hvilket nok ikke lige kunne dække udgifter til at skulle betale div. audier.

Så kunne de jo da selvfølgelig gå ud og stjæle et par biler mere, som de så kunne sælge til Polen eller hvor der lige er en som står og mangler en "billig" bil.

Dvs. at endnu flere mennesker ikke kan føle sig trykke i deres eget hjem..

Så fik vi da vist sat det på en spids smiley

Ja det er en hård straf, den ultimative pris, men helt ærligt, jeg har ikke ondt af de 2 gutter.

De mennesker jeg har ondt af er deres familie, som har mistet en søn, bror, mand eller far... De skal ha min medføgelse.

• #22   7. dec 2011 Hva mr. prik prik prik

Du vist lidt for meget fremme i skoene lige nu hva. Så gik emnet fra hvordan man ville have det hvis ens bil blevet taget for næsen af en til at alle indvandrer stjæler som en flok aber på 0.5

Det første indlæg hvor en anden holdning end din kommer til syne angriber du brugern på noget så lamt som hans navn. Flot!

Men det vil sige at størstedelen af BG´s brugere mener at tyveri skal straffes med dødsstraf. Jamen så lad os da bare få den sharia lov indført det er mr. prik prik prik jo helt med på går jeg ud fra.

Hvis det er tilfældet så der vist mange af os indklusiv mig selv der ikke havde overlevet folkeskolen uden at blive dømt til døden for tyveri.

Tænk jer om inden i lukker bæ ud!

• #23   7. dec 2011 Christian J.
    Jeg er helt enig med dig, at det er et forkert synspunkt. Men skide være med det, folk er jo så forskellige.
    Kan ikke sige andet end det, og kan godt se jeres eksempel for, hvordan de nogensinde skal få betalt de penge tilbage, er næste usandsynligt. Og chancen for, at de ville gøre det igen er stor - ja! Men mener stadig ikke de fortjener, at dø.

Mener selvfølgeligt også det er noget svineri, og det er en krænkelse af folks privat liv, det skal ikke accepteres. Men alligevel at dø for det, mener jeg ikke er fair.

Desuden syntes jeg folk og deres personlige holdninger til indvandrere og sådan en udtale de "stjæler med arme og ben" skal folk holde til sig selv.

• #24   7. dec 2011 Christian J

Prøv og kom de steder som jeg gør.
    Her i byen er der mange indvandrere der stjæler.
    Selvfølgelig er der også danskere, men det er indvandrerne som stjæler mest her i byen. Og vi er da endnu flere danskere end der er indvandrere her i byen.

De har været inde i en bekendts hjem og true sig til papire og nøgler til hans dyre Zafira.
    Han er over 70 år og vil intet ku gøre.

Han er nok ikke den eneste person de har haft mødt.

Tag ind på Istedgade en weekend og se alle de øst-europaere som stjæler med arme og ben.

Jeg har selv været ved at få stjålet min telefon uden jeg vidste det.

I weekenden vi lige har forladt, der var jeg også på Istedgade.
    Jeg stod og drak cola mens jeg så en mand få frarøvet sin telefon uden han vidste det.

Jeg fulgte efter manden til han stod stille, og spurgte derefter om han havde mistet noget.

Fortalte ham så hvad der var sket og han forstod så hvornår og hvordan det skete.

Jeg har haft cykel med på Istedgade, hvor jeg så en mand få frarøvet sin pung og hvor tyven løb.
    Jeg var lige i nærheden og fik cyklet efter personen.
    Han kastede så pungen til mig og sagde han gav op (eller hvad han nu sagde på sit eget sprog)

Der var stadigvæk mange mønter i ku jeg mærke, og tænkte ikk han ku tage noget fra dens mens han løb.

DA jeg så retunerede pungen så sagde han der ihvertfald manglede nogle penge, men jeg sku have tak for at hente pungen til ham igen. Derefter ville han give mig nogle penge som jeg valgte ikke at tage imod.

Prøv og oplev sådan noget og se sådan noget til daglig. Så vil du forstå at jeg bare vil have tyvene ud af landet og ønsker ALT slemt for dem.

• #25   7. dec 2011 Snakkede vi ikke om de to mænd, som var døde?
    Og ikke vores personlige meninger om tyve og indvandrere?
    Det er satme for plat et sidespor det her - børnegalleri..
    Nu kommer det med indvandrere ind i billedet igen, syntes folk skulle holde den slags udtalelser for sig selv, da det peger hen på det racistiske med den slags udtalelser.
    Men jeg melder mig sgu ud, nu har jeg sagt, hvad jeg mener!
    Go' dag derude alle sammen smiley

• #26   7. dec 2011 Noget i linket fortæller at de ikke var amatøre.
    http://ekstrabladet.dk/112/article1670505.ece

Og de stjal nøgler få meter fra et børneværelse.

Derfor INGEN respekt og de fortjente den skæbne som skete for dem.
    Godt manden havde nøglerne til hans BMW M6 i sin lomme.

• #27   7. dec 2011 Og Stefan

Indlægget handler om hvordan vi ville have det hvis det var vores Audi.
    Deraf kommer der jo kommentere med at det var selvforskyldt og at de fortjente det, og derefter kommer folks meninger om det.
    Det er da helt naturligt at man udtrykker hvordan ens mening er om det som er sket.

• #28   7. dec 2011 Kristian K

Ja, man føler sig hurtigt stemplet hvis folk dømmer en på navn, det er det samme hvis man dømmer folk på udseende.

....... . :

Ja enig, straffen i Danmark er for lav. Det er meget blødsødent det hele. Synes selv straffene burde være hårdere, dog ikke lige USA tilstande. Det er jo ikke lille trygge Danmark mere så? Men at det engang bliver nødvendigt, det er ikke sikkert ikke udelukket.
    Men som du skriver synes jeg også det er noget "lort" at folk kommer herop og stjæler, for at tage hjem igen. Det er krænkende!

Stefan N

Har sgu ikke ondt af de to mennesker, overhovedet. Det er selvforskyldt og jeg kender dem ikke. Men synes det er forkert nærmest af juble over folks død. Som normale mennesker er opdraget er der ingen der ønsker at nogen skal dø - jo som sagt, hvis de selv dræber andre. Eller såsom pædofili, og lign. den slags skulle dø. Men man skal ikke dø af at stjæle. Skal dem der stjæler min golf 2 også dø??

• #29   7. dec 2011 Sean er enig med det du siger smiley
    Jeg føler her heller ikke ondt af dem, men derimod deres familie. Som har mistet dem. Derudover er jeg enig med det forkert, at juble over det. Samt at dømme folk udfra navn og udseende...

• #30   7. dec 2011 Det var da ret for engangsskyld af møde nogen der ikke jorde en herinde smiley

Ja, det er jo frygteligt for familien, man vil jo altid elske sin familie selvom de kan være nogle fjolser. Frem vær med det.

• #31   7. dec 2011 ALLE!! :

Kan vidst lukke debatten med denne artikel fra EB.

Citat fra EB, af ejeren af Audien - "Det var selvfølgelig en voldsom oplevelse, men der ingen på jorden, der fortjener det, som de blev udsat for. Det havde været mere fortjent, hvis de var kørt galt og kunne gå derfra"

Læs hele artiklen her: http://ekstrabladet.dk/112/article1670645.ece

• #32   7. dec 2011 FORKERT LINK..... DET RIGTIGE LINK : http://ekstrabladet.dk/112/article1670505.ece

• #33   7. dec 2011 Mr. prik

Jeg er 30 år og kommer fra Ama´r så behøver jeg at uddybe det mere?

Før indvandrene var det grønjakkerne og rockerne det var det store problem herhjemme med kriminalitet. Vores forældre og bedsteforældre sad ligesom vi gør nu og lavede indlæg til aviserne om hvor belastende de var for samfundet.

Men sjovt nok så laver rockerne stadig det de bedst til herhjemme nemlig kriminalitet, de stjæler da også folks biler og en masse andre ting plus 90% af dem er på overførelsesinkomst. så hvordan er din holdning til dem?

Lad os da håbe at det aldrig bliver ligesom i USA hvor kriminaliteten på trods at extremt høje straffe er meget højere end i danmark. Som jo også beviser at det med højere straffe ikke hjælper en skid på kriminaliteten, tværtimod. Fænglsnerne derovre er fyldt til randen med folk som har lavet småting og så kommer ud på den anden side som fuldblods kriminelle. Fænglserne er private virksomheder som tjener penge på hvor mange fanger de har altså jo flere fanger jo flere penge, det da en sund og bæredygtig forretning. Hvis det er det du er tilhænger af ja så flyt dog til usa.
    Sjovt for de amerikanere (som har noget mellem ørene) jeg har snakket med derovre ville ønske at deres land var ligesom DK smiley

Det korte og det lange er at hvis man har lavet lort så må man ta sin straf men at ligefrem mene at folk fortjent at dø for at stjæle en bil så det sku for langt ude. Og hvis det her bare skal bruges som en undskyldning for at lufte sin højre arm så det sku for plat for mig.

• #34   7. dec 2011 P.s hvis jeg ikke kan lide lugten af hash så stiller jeg mig nok ikke midt på pusherstreet ved christiania

Ligesom at hvis du ikke kan lide at se bagsiden af københavn så lad vær med at ta ind på istedgade!

Kommentér på:
Hva mener i ?

Annonce