{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  importere pistonheads.co.uk
  • #1   8. dec 2011 Mener du skal ha låneplader i hvert enkelt land,

    Og indregistrering, så skal der vel betales afgift?


  • #2   8. dec 2011 Mener der er en guide på vmax.dk ang import fra et andet land af.

  • #3   8. dec 2011 hvis den er på uk plader så kør da lortet hjem..
    det havde jeg squ gjord. man kan altid bare spille dum hvis man blir stoppet i DK


  • #4   8. dec 2011 peter N
    Nu er det ikke nok at spille dum for uvidenhed fritager ikke for straf.


  • #5   8. dec 2011 Bliver du stoppet i UK i en bil uden forsikring på dig, SAMT uden TAX og MOT på bilen så konfiskere de den.. så simpelt. og du har 8 dage til at få det i orden, ellers bliver den knust.. og det sker tit.

    så få styr på det du skal have med, og gøre før du tager afsted...

    Og hold dig fra de store byer hvis du er itvivl.. de har nummerpladegenkendelses systemer ved stort set alle indfaldsveje og kommer der en bil igennem der ikke har tax, eller andet udestående så er de dygtige til at få en stoppet og tage bilen...

    Har selv stået derovre med den første bil jeg hentede for år tilbage og været på røven da jeg kørte igennem sydlondon mod færgen... heldigvis kunne min makker i london få den forsikret i hans navn samt betale tax på den så jeg kunne få den hentet senere , men har man ikke nogen i ryggen er det lidt svært. og så ender bilen ofte som en klump knust metal...


  • Martin K
    Martin K Tilmeldt:
    dec 2002

    Følgere: 10 Emner: 18 Svar: 2.559
    #6   8. dec 2011 Du kan en-dags forsikre biler i England, det kan sælger sikkert hjælpe dig med, så det er en små-dum risiko at løbe at køre hjem uden.. En enkelt dags forsikring og en dansk prøveplade til 100kr er hvad du behøver.. Nå jah, og så billetten derover og hjem igen smiley

  • #8   8. dec 2011 Pistonheads har jeg faktisk kun hørt positivt om..

  • #9   8. dec 2011 Martin. ja for ikke at nævne at bilen skal være taxed... og hvordan er det du vil købe en forsikring en dag til dig selv i england? det skal du da have ordnet hjemmefra...

  • #10   8. dec 2011 lyder som noget jeg ikke skal rode mig ud i smiley

  • #11   8. dec 2011 Man kunne vel oz bare henvise Mads til et firma der importere biler jævnligt... så kan han jo stadig få bilen.. og slipper for at tænke på alt det han ikk aner en brik om..

  • #12   8. dec 2011 Ja det kan anbefales... men som skrevet, så er det ret simpelt så længe man ved hvad man gør... og skod forum råd af folk der aldrig har hentet selv gør det nu ikke nemmere at gennemskue...



  • #13   8. dec 2011 ganske rigtigt...

  • Martin K
    Martin K Tilmeldt:
    dec 2002

    Følgere: 10 Emner: 18 Svar: 2.559
    #14   8. dec 2011 .ortega.

    Jeg kan ikke helt huske fremgangsmåden, jeg så det i et program på DR1 hvor den (danske) journalist hentede en MG´et eller andet i England og kørte den hjem.
    Jeg mener han havde forberedt en-dags forsikringen hjemmefra, men det var noget der var købt i et Engelsk forsikringsselskab. Lidt kringlet, derfor jeg sagde at en sælger måske kunne hjælpe gennem hans forsikringsselskab. smiley


Kommentér på:
importere pistonheads.co.uk

Annonce