{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.303 visninger | Oprettet:

Ny bil - Tiguan størrelse, hvilke modeller? {{forumTopicSubject}}

Hej,

Vi købte vore kære Octavia i August, men grundet jeg har fået flere og flere smerter i ryggen. Så derfor skal vi have fundet en anden bil i størrelsen med Tiguan, iX35, Qashqai eller Ford Kuga. Men ved I om der er andre i denne størrelse og type bil?
Så kommer jeg nemlig til at sidde højere, og skal sætte mig ind i bilen og ikke ned i bilen som jeg gør nu.

Jeppe


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny bil - Tiguan størrelse, hvilke modeller?
  • #1   8. dec 2011 Land Rover - Volvo xc90 - Porsche Cayenne.

  • #2   8. dec 2011 Hvis det må være en bil der skiller sig ud, så er en Nissan Juke et godt bud men falder designet ikke i smag er det et dårligt bud smiley

    om man kan lide designet eller ej, så kører bilen godt og især topmodellen med 190 hk er utrolig sjov og stærkt vanedannende smiley


  • Emil f
    Emil f Tilmeldt:
    mar 2010

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 1
    #3   8. dec 2011 Rav4

  • #4   8. dec 2011 Min far har fuldstændig det samme problem og han vil derfor helt have en bil som selvfølgelig er høj men samtidig også en hvor at bunden er flad.. Altså uden den lille forhøjning der er ved fødderne i stortset alle biler..!


    De har i dag en Kia carnival men den trænger til at blive skiftet ud men det er storset umuligt at finde en der bare opfylder disse to krav uden at bilen kommer til at lande på 500.000..!

    Vi var ude og prøve en Tiguan (105 HK) men den manglede trækkraft og så var den ikke fladbundet.. Jeg har derfor forslået og tage ude og prøve en Qashqai for at se om det var noget men så langt er han ikke kommet endnu..!

    Men skriv endelig hvis du finde en god model og prøve..!


  • #5   8. dec 2011 KingZ
    Dem du nævner er da væsentlig større end Tiguan osv.

    Jeppe L
    Hvad med BMW X3 eller Audi Q3/Q5?


  • #6   8. dec 2011 Mine de gamle har en Kia Sportage, den er de rigtig tilfreds med.

  • #8   8. dec 2011 Jeg ville også sige Kia Sportage, den nye model, var et rigtig godt bud.

    Men hvorfor skal det være en SUV ? De fleste jeg kender med lignende problemer har efter noget tid haft problemer med SUV'er fordi der er for høje.

    Hvad med Golf Plus, Touran og lignende MPV biler, der går du næsten ind i bilen i stedet.


  • Thomas H
    Thomas H Tilmeldt:
    sep 2010

    Følger: 1 Emner: 53 Svar: 1.053
    #9   8. dec 2011 Har en Qashqai +2 CVT, det er en super fed bil, og man får utroligt meget for sine penge, samtidig med at den kører overraskende godt.... smiley

Kommentér på:
Ny bil - Tiguan størrelse, hvilke modeller?

Annonce