{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvad hedder dette stik ?
  • #1   9. dec 2011 kan suplere med at det er 9 polet + evt. skærm hvis det hjælper ?



  • #3   9. dec 2011 Det er noget som DENSION bruger til deres kabler - det med antal pins, kommer vist an på hvilken bil / radio du skal bruge det til, så tag og smid dem en mail - hvis de vil sælge noget, så skal de nok svare tilbage så de kan sælge dig det rigtige smiley

  • #4   9. dec 2011 hehe - kort fortalt så er det stik du har på dit billed det stik som skal ind i den adapter-boks som du køber til DIN bil og har intet med ipod'en at gøre - så den skal du ikke tænke over overhovedet smiley

    gå ind og find en adapter på deres hjemmeside og læs om hvad det er til, det står faktisk beskrevet derinde


  • #5   9. dec 2011 ja har den boks og den holder til mon iphone, men er ved at udbygge mit anlæg og for at kan koble min iphone til min nye head unit så skal jeg enten bruge en coverter fra det her gateway stik til usb/fono, eller en converter fra cdc stik til usb/ phone eller noget i den stil smiley

    men tror det ender med at jeg må trylle noget, eller bare købe en ny holder og så sælge mit hele mit gateway system samlet smiley


  • #6   10. dec 2011 ps2

Kommentér på:
hvad hedder dette stik ?

Annonce