{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
928 visninger | Oprettet:

Vand i føresiden passat 3b {{forumTopicSubject}}

Hej bg,
har været ved at skille min passat lidt ad for at komme til crashsensoren i føresiden, da jeg kommer ned til den opdager jeg at der er fyld med vand der nede, sugede godt 8 dl op dernede fra med en pumpe, og det står åben for at tørre.

Problemet er hvor fanden der er kommet fra, har tjekket afløbet ude under batteriet smiley
Håber der nogle der kan hjælpe mig !

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vand i føresiden passat 3b
  • #1   10. dec 2011 det er hvert fald et kendt problem så følger lige med og ser hvor folk mener det kommer

• #2   10. dec 2011 Har haft samme problem med min tidligere passat 3b. der er et par afløb ved/ under batteriet, samt ved boksen med alt det elktriske i højre side når du står med front mod bilen. et got råd pil batteriet ud, og rens godt ud vær omhyggelig, jeg selv måtte gøre det to gange. kablet til motorhjælm udløseren kan også lede vandet ind hvis ikke det kan løbe ud hurtigt nok, giv den evt noget silicone... Og skynd dig det kan ødelægge det elektriske system som ligge under føresædet...

Mvh/ Morten

• #3   10. dec 2011 Kanon med et godt svar :=)
    Der var intet snavs under batteriet overhovedet! har hørt det med kabelgennemføringen os men den gummimachet der sidder der er slet ikke mør eller noget!
    vil lige tjekke under boksen senere i aften så smiley
    Blev nemlig lidt bekymret da jeg så boksen lå under førersædet ;D
    tror også det er vandet der har lavet balade med min crash sensor

• #4   10. dec 2011 det er 98% sikkert at det er det van der har lavet problemer, prøv evt og kontrolere de huller der er i bunden dørene om de er frie for snavs ellers kan vandet godt komme ind der fra...

min pakning var sådanset også fin men så kablet var vådt inde i bilen efter en tur i vaskehallen,

Håber du for løst problemet

• #5   10. dec 2011 Tak for hjælpen smiley

Kommentér på:
Vand i føresiden passat 3b

Annonce