{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.098 visninger | Oprettet:

Fartfælde på Strandvejen udløser milliongevinst {{forumTopicSubject}}

Ja man kan jo syntes om dem hvad man vil...
Men det her er da den værste form for mund lort..

”Det er ikke vores hensigt, at det skal være en pengemaskine, men vi laver massiv kontrol de steder, hvor der køres væsentligt for stærkt. Det gør vi i et forsøg på at nedbringe hastigheden. Og allerede nu kan vi se, at det hjælper. De 272 billeder blev taget den 16. september, og den 9. november var tallet nede på 55 – stadig i løbet af fire timer på samme tid af døgnet,” siger Søren Kromose Nielsen.

Læs mere: http://lokalavisen.dk/fartfaelde-paa-strandvejen-udloeser-milliongevinst-/20111212/artikler/111219841/1265#ixzz1gQ8EJFuQ

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fartfælde på Strandvejen udløser milliongevinst
  • #1   13. dec 2011 Hvorfor er det mundlort, de gør noget for at øge trafiksikkerheden, og det virker...

• #2   13. dec 2011 Jeg tror da de er ligeglade med pengene, det går jo ikke til dem selv.

• #3   13. dec 2011 Ja og hvis jeg ser rigtigt så havde de kommet til og æde den bøde hvis det var mig, for de må ikke holde på fortovet. De er underlagt færdselsloven også selvom de er ude og opretholde denne.

• #4   13. dec 2011 Personligt synes jeg det er helt fint med fotovogne så længe de er placeret ordentligt og relevant. Folk kan sq bare køre ordentligt!!!

• #5   13. dec 2011 Hvis der bliver taget så mange, er der jo åbenbart et seriøst holdings problem blandt folk derude. Og da der foreligger bevis på at det hjælper, jamen så er det jo bare at blive ved, så folk på længere sigt forstår hvad man må og ikke må.

• #6   13. dec 2011 K.S. De kommer sgu aldrig til at æde din bøde fordi at du har overtrådt færdselsloven - at føreren af fotovognen vælger at parkere på fortorvet er hans egen beslutning og det er derfor ham der skal have en personlig bøde for ulovlig parkering. At parkeringen er ulovlig gør jo ikke målingen på din bil forkert smiley

• #7   13. dec 2011 "Det er ikke unormalt, at folk kører over 100 i timen, selvom de kun må køre 50"
    Og så kan i slet ikke forstå rimeligheden i at Politiet prøver at nedbringe hastigheden????????
    Ja undskyld, men det siger sku mere om jer end om dem.........

Læs mere: http://lokalavisen.dk/fartfaelde-paa-strandvejen-udloeser-milliongevinst-/20111212/artikler/111219841/1265#ixzz1gQB0OaFr

• berndt k
    berndt k Tilmeldt:
    aug 2009

Følgere: 1 Emner: 71 Svar: 932
    #8   13. dec 2011 K.S. læg nu mærke til hvad der står ved billedet ARKIVFOTO det vil jo så sige at det ikke er den bil der der har holdt på strandvejen.

Politiet må jo også godt holde på motorvejen ved et vejarbejde med fotovogn, der må en alm. bilist jo heller ikke holde, så der er nogle punkter af loven som de godt må omgåes mens de udøver deres arbejde.

Men jeg syntes det er iorden med fotofælder, hvis folk har noget imod dem, kan de jo bare køre ordentligt.

• #9   13. dec 2011 K.S .

Tror bare du var kommet til at betale din bøde ved kasse 1 uanset. Og så ville de sikkert sidde og smågrine af dig inde i fotovognen bagefter smiley

• #10   13. dec 2011 En lidt underlig holdning, "hvis de paker forkert så er det okay at jeg sætter anders liv og førerlighed på spild....."
    Politiet burgte efter min mening soter lidt i kørerkortne.....

• #11   13. dec 2011 6g - Det er ikke en diskution jeg vil tage op, har fået et par bøder annulleret i Odense pga de holdt ulovligt. Et hurtigt stop og en håndfuld billeder hvor de holder gør mange ting smiley

Kan også nævne en ven af familien der blev mål på motorvej hvor de stod på en bro over denne og målet med laser. Han fik en lille bøde hvor efter han tager næste afkørsel vender og så triller hen hvor de står tager billeder og næste dag en tur på gården. Annulleret! Du må ikke opholde dig på broer over motorvejen, dette gælder også politiet...

Moral er godt men dobbeltmoral er ikke dobbelt så godt.

De fleste ved bare ikke at kan brokke sig hvis de ikke selv overholder loven.

• #12   13. dec 2011 Berndt - Havde ikke set det under billedet men nu snakkede jeg også generelt. Om det er det foto eller et andet er for mig ligegyldigt. Samme princip. Med en omkring familien der er politiadvokat så får man lidt god info af og til.

• #13   13. dec 2011 Du må have nogle papirer på at du har fået det annulleret samt billeder - for det vil jeg satme gerne se smiley

Du mener så også at hvis jeg bliver stoppet af en Civil betjent for at køre forstærkt - så bør jeg bare sige "du kørte lige så stærkt"

Haha den må du sgu til Jylland med smiley

• #14   13. dec 2011 Thomas - Tror allerede jeg har skrevet svaret og tror ikke politiet de grinede da jeg gik der fra de gange det er sket. Som sagt en omkring familien som er politiadvokat giver mange gode info i ny og næ.

• #15   13. dec 2011 K.S.
    Sikken dog en gang pis at lukke ud, har du slet ikke fattet hvad det handler om? SIKKERHED I TRAFIKKEN og det er også din og din families sikkerhed det drejer sig om, tænk lidt over det istedet for at side og forsvarer folks lovovertrædelser.......

• #16   13. dec 2011 6g - Som skrevet før, ikke en diskution jeg gider tage op. Jeg ved hvad jeg har fået annulleret og ikke har. Hvad du prøver og teste af er din egen sag. Der er jo en grund til man kan vælge og tage rettens vej hvis man er utilfreds.

• #17   13. dec 2011 Fakta er dobbelt så godt som - "min fætter og grand kusine prøvede engang historier"

"I færdselslovens § 30 står, at reglerne for standsning og parkering ikke gælder for politiet, såfremt der træffes de nødvendige sikkerhedsforanstaltninger.

Reglerne er naturligvis lavet fordi det til tider er nødvendigt for politiet at kunne arbejde på steder, hvor der til daglig af trafikafviklingsmæssige årsager er forbud mod standsning eller parkering.

Det er selvfølgelig kun, når det er nødvendigt af hensyn til det særlige arbejde, som politiet skal udføre, at reglerne kan overtrædes."

Berlingske Business

• #18   13. dec 2011 Rene - Jeg forsvare da absolut ikke hvad folk gør!!! Jeg siger bare at hvis den fotovogn havde holdt hvor den gør havde jeg ikke bare betalt.

• #19   13. dec 2011 K.S. men det er i orden din ven af familien kører på motorvejen og tager billeder samtidig???

At man ikke må opholde sig på broer er da noget sludder, det er sgu da landeveje der går henover....

• #20   13. dec 2011 Claus H - Læs nu lige teksten eeeen gang til

• #21   13. dec 2011 Ja det er flot, du ved hvis du har skidt i nælderne, men er ikke mand nok til at tage ansvaret for dine handlinger, som jeg skrev før: du har ikke fattet en skid af hvad det handler om......

6G. tror det er håbløst at forsøge og tale fornuft her, og alle de der "jeg kender en som kender en som en gang bla bla bla......" dem kender vi kun alt for godt, og en politiadvokadt der fortæller hvordan man omgås loven, ja go´dav´do´........

• #22   13. dec 2011 Sådan skal det sku gøres...

Kommentér på:
Fartfælde på Strandvejen udløser milliongevinst

Annonce