{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.357 visninger | Oprettet:

BMW 318I radio ploblem {{forumTopicSubject}}

Godaften,

Jeg står med et lille radio problem i en BMW 318I ca årgang 2001, problemet ligger i når radioen søger og man starter fra bunden med at søge kanaler går den til 89,9mhz og derefter starter forfra. er der nogen der har oplevet dette problem før?,

Håber snarest på et svar :), der må da være nogle kloge BMW folk

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  BMW 318I radio ploblem
  • #1   14. dec 2011 Som Mikkel siger, MEN det kan også være radio'en der er kneppet.

Se om stikket er faldet ud eller sidder løst. Virker dette ikke prøv med en låne radio, se om den kan, hvis den kan er det radio'en, hvis ikke er det kablet.

• #2   14. dec 2011 Jeg måtte selv bruge google i et par timer og har endelig faktisk fundet et forum hvor dette problem er opstået, og det havde noget med BMW folket at gøre :), problemet lagde i at radioen søgte fra 70-90 Mhz, det vil sige det Japanske FM bånd, dette skal ændres til det europæriske FM bånd 87,5-108, og dette fandt jeg en guide til :), ellers tak for svarene og undskylder ulejligheden

• #3   14. dec 2011 det sku da std. på alle radioer, Mhz FM er jo 2 HELT forskellige frekvens søgninger.. og det er ikke KUN for bmw folket!

• #4   14. dec 2011 AM OG FM er 2 forskellige ting Mhz, er det man kalder Megahertz, og det er en frekvens man søger i det er jeg udemærket klar over Martin L, og umiddelbart har jeg aldrig før hørt om at der ligger en japansk indstillingsmulighed på radioen..

Kommentér på:
BMW 318I radio ploblem

Annonce