{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
862 visninger | Oprettet:

Race for børn {{forumTopicSubject}}

Min søn på 3 ønsker sig en crosser/atv men jeg tænkte han måske skulle prøve noget inden vi investere.
Ved godt han nok er meget for lille men ved i hvad de for skellige alders grænser er ved forskellige motor sport har fx hørt at som 16 årig køre de folkerace og gardenpuller.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Race for børn
  • #1   17. dec 2011 Jeg ved sgu ikke helt om han stadig er for lille til at køre på en pw 50 ?

• #2   17. dec 2011 Tænkte på jeg skulle bygge en offroad gocard med bur og det hele for jeg ved ellers flår hans mor mig midt over.

• #3   17. dec 2011 jeg har selv en lille krut ugle som ligge og leget på atv han startede på en som den her da han var lidt ældr end din http://www.baboom.dk/mar_vis.aspx?MarID=703795

hvis jeg var dig ville jeg rende den blå avis igennem det kunne være der var noget der

• #4   17. dec 2011 Ja men jeg tror jeg vil prøve at få ham i en klub ellers er vi ju bundet af årstiden på hans bedstefars mark.
    Men ved i hvad alder og krav der ellers er til forskellige motorsport?

• #5   17. dec 2011 motorcross mener jeg wer som 3-5årig man starter. som ret på en meget lille 50cc´er havde selv en honda 50´er (i bund og grund en melody motor med for og bag dæmper og et gross stel..)
    senere rykker han op i 50 cc klassen som er lidt højere og så vidre op til 80cc klassen det sidste år hvis han stadig vil det kan man smide en 125 stel på 80´er motoren så han stadig kan køre med i 80cc klassen og lære 125cc stellet at kende og så smider man 125cc motoren senere.. at lade ham komme op i 250cc klassen ville være syndt da 125 klassen er klart sjovest.
    her snakkkes om 2t maskiner.
    om hans køre stil er til 2 eller 4 takts ved man ikke endu men det først omkring 80cc klassen man finder ud af det..

ville sku havde elsket hvis jeg havde begyndt så tidligt men desvære var mine forældre ikke så vilde med motor sport eller havde bil så man kunne komme til konkurancer

• #6   17. dec 2011 Se det var måske noget men hvad med noget med 4 hjul og måske bur nu kender jeg jo hans mor smiley

• #7   17. dec 2011 Han skal da kører gokart smiley
    Tag kontakt til fk.s racing-motor.dk de har " miniput " karter fra 3 år og op smiley

• #8   17. dec 2011 4hjulet gå ofter galere afsted end 2 hjulet er mine erfaringer. har vælter en del gange på min 125cc´er og har forstuet et knæ. begge ankler. brækket en arm og forstrukket nogle muskler så man er øm i nogle dage men har aldrig fortrudt det.
    gokart kunne være en mulighed. personligt elsker jeg at lette overbakkerne og lande i en muderpyt. men det jo en smagssag.
    mødre er altid pyldre om deres børn men forhelvde knækten skal vel lære om tyndeloven og konsikvencer ved overmod. være social med klub´s medlemmer, komme i god form og være aktiv. lære at være ansvarsfuld over for andre menesker så han ikke bare smasker den mden på manen, komme at med en masse energi og agressioner frem for at bruge den på kedsomhed (som jo ofte ender i kriminalitet, herværk eller stoffer) og nå han har kørt nogle år kan han jo blive flagmand nå de mindre senere hen skal køre løb. eller hjælpe træner. give hans hverdag noget mening og hjælpe andre med at få en god sport at gå til. + folk der dyrker sport, er socialt aktive og frivilli hjælper ofte klare skolen bedre..
    og så er motorsport også en god ting da kan også lære at skrue lidt selv og bliver end bedre handymand, alt det sku din knægt gå glip af fordi mor´eren mener at han ikke må slå sig.

FODBOLD ER IKKE EN MULIGHED
    det giver langt hår. fimset væremåde. flere skader og gud ved om knækten sku blive lidt for vild med fældesbadet.

• #10   17. dec 2011 Team-wolf.dk .
    Hvornår må man starte til det?
    Det ser vildt sjovt ud.

• #11   17. dec 2011 åhh 7 år har fundet det.
    Så kan jeg også nå at spare op
    så må jeg bygge noget han selv kan lege med på marken indtil smiley

• #14   17. dec 2011 Det skal jo også være fair for de andre børn smiley

Kommentér på:
Race for børn

Annonce