{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
754 visninger | Oprettet:

Hjælp til nissan primera :) {{forumTopicSubject}}

Står med en helt velfungerende nissan primera 1,6 lx. ( 95 ) Hvor jeg så har haft benzinslangen af, oppe i motoren, i indsprøjtningsbroen, nu har jeg sat den på igen, og nu får motoren ikke den mængde benzin den skal ha? og kan lige stå i tomgang i 10 sek, så dør den smiley

Skulle se hvor meget benzin den leverede deroppe i forhold til min anden nissan, der slet ikke starter pga det vidst. derfor jeg har haft den af.

Mit spørgsmål er nu? skal det udluftes på nogen måde? eller hvad skal man gøre?...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til nissan primera :)
  • #1   18. dec 2011 Den skal ikke udluftes. Det bare lidt omdrejninger på i lidt tid.

• #2   18. dec 2011 underligt nok går den bare ud smiley

• #3   18. dec 2011 hmmm... jamen så kan du i teorien have overbelastet din pumpe i det øjeblik så den er stået af. tror dog ikke selv på det er tilfældet. jeg vil nok prøve at skifte benz filteret.

• #4   18. dec 2011 Nej pumper virker, den kan man sagtens høre, ´men det er lidt somom den ikke kan få nok benzin igennem, kan det ha noget og gøre med noget vaccum eller noget? den er næsten ved og komme igang nu, men så alligevel ikke, den kan stå i meget lav tomgang i 10 sec nu ca? og jeg startede bilen, helt perfekt som den skulle inden jeg tog benzinslangen af for at tjekke hvor meget der kom ud, i forhold til min anden bil magen til jeg er ved og fejlsøge på... men da jeg satte slangen på igen ville den ikke..

Kommentér på:
Hjælp til nissan primera :)

Annonce