{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
917 visninger | Oprettet:

V
V
Følger: 1 Biler: 1 Emner: 261 Svar: 1.210

Fuldmagt mht at få nøglerne til bilen {{forumTopicSubject}}

Ved ikke hvad jeg jeg skulle skrive ioverskriften
Men det er sådan at min kammerats bil er bleven taget af politiet, de har den inde på deres stations parkering fordi der er plader på,

Ejeren er bilen sidder inde, hvis jeg vil have bilen ud kan han lave en fuldmagt til mig? eller skal jeg vente de 9 måneder før han kommer ud så kan han selv tage den ud?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fuldmagt mht at få nøglerne til bilen
  • #1   18. dec 2011 Snak med politiet det er vel dem der ved om du får bilen udleveret eller ej? Tvivler stærkt på der er nogen herinde der har været udsat for noget lignende. Politiet har os åbent nu så grib knoglen

• #2   18. dec 2011 Er bilen taget fordi den var ulovlig og skal tjekkes efter ? Eller af anden grund ?

For hvis der ikke er noget med bilen - så må det da være manden med reg. attesten der har magten til nøglerne smiley

• Viking
    Viking Tilmeldt:
    sep 2008

Følger: 1 Emner: 22 Svar: 563
    #3   18. dec 2011 Mon ikke der er en grund til de har taget bilen med ind ?

• V
    V Tilmeldt:
    aug 2011

#4   18. dec 2011 Grunden til at de har taget bilen er at jeg kørt galt på motorvejen, så de tilkaldt falck som så sat bilen der hos dem, jeg har stadig nøglerne, og reg attesten, som så lå i bilen, men den er bag låst område, det har ikke moget med skat eller noget and myndighed at gøre..

• Viking
    Viking Tilmeldt:
    sep 2008

#5   18. dec 2011 Er du kørt galt i din vens bil og så ryger han i spjældet i 9 måneder ?

Hold da kæft jeg er forvirret nu !

• V
    V Tilmeldt:
    aug 2011

#6   18. dec 2011 Lommetyv - Prøv læs igen <.<

• Viking
    Viking Tilmeldt:
    sep 2008

#7   18. dec 2011 Læste det 3 gange inden jeg blev forvirret. Prøv at forklar dig lidt bedre.

Du er kørt galt i hans bil og nu står den på politigården ?
    Og du vil gerne hente den og hvorfor ?

• #8   18. dec 2011 jeg fatter hat af hvad du skriver.. du laver satme også mange indlæg om alt muligt pis hver dag!

• Viking
    Viking Tilmeldt:
    sep 2008

#9   18. dec 2011 Kommer jo an på om politiet eller andre instanser har noget de vil med den. Hvis ikke er det vel bare at tage op og hente den.

• #10   18. dec 2011 umiddelbart vil jeg mene at en skriftlig fuldmagt, underskrevet af ham der er inde at spjælde burde være nok til at få udleveret bilen. men hvorfor ikke bare spørge politiet om en fuldmagt er nødvendig?

• Viking
    Viking Tilmeldt:
    sep 2008

#11   18. dec 2011 Rune også derfor jeg skriver at det kommer lidt an på forholdene. Men har da før selv hentet en kammerats bil på politigården uden nogen form for dokumentation fra ejeren.

• V
    V Tilmeldt:
    aug 2011

#12   19. dec 2011 Emil - Hvorfor overhovedet kommentere hvis jeg laver langt ude indlæg hver dag? <-< kan ikke se hoved og hale, og jeg tror nu at Rune K har forklaret det meget godt... alt kommentar der ikke vedrøre sagen burde bil uskrevet.

Jeg troede nogen havde oplevede det samme herinde, da der er så mange bil-brugere, Men jo, ringede ind til 114 og den var fin, Men det skal dog hentes på en trailer, da bilen slet ikke kan køre,

Tak for det Rune.. og nogen af de andre-

Kommentér på:
Fuldmagt mht at få nøglerne til bilen

Annonce