{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
11.668 visninger | Oprettet:

Nøglen sidder fast i tændingen!!!! {{forumTopicSubject}}

Som overskriften siger, min nøgle sidder fast! jeg kan starte og stoppe bilen, nøglen kan dreje som den skal, bortset fra det sidste klik der sætter ratlåsen til og lader mig trække nøglen ud af låsen. jeg har pillet bundstykket af, sprøjtet olie ind i rat-stammen, i bunden af låse cylinderen osv, men den sidder stadig fast! Er der nogen der ved hvordan man afmontere låsecylinderen så jeg i det mindste kan finde ud af om jeg skal købe en ny eller hva? bilen er en opel corsa a.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nøglen sidder fast i tændingen!!!!
  • Snoopy
    Snoopy Hjælpe-administrator

Følger: 41 Følgere: 40 Biler: 7 Emner: 480 Svar: 6.637
    #1   21. dec 2011 øllebrød til morgenmad en 14dages tid ? smiley

kan du ikke vrikke den fri, stille og roligt ?

evt lige hive lidt i rattet, min ene gamle bil ville kun lade mig få nøglen hvis hjulene stod til venstre (spørg mig ikke hvorfor)

• #2   21. dec 2011 så er man da fri for at lede mere efter dem, , he he nej en tang og så træk lige bagud, , så ska den sku nok komme ud, , ellers en større tang.. mvh hc

• #3   21. dec 2011 Har prøvet at lirke/vride og trække samtidig med at jeg drejer på rattet, men den slipper ikke, vil helst undgå at ødelægge låsen, da jeg så skal købe et komplet set, hvis jeg da ikke vil ha forskellige nøgler til døre og tænding. men hvordan får man låse cylinderen ud af huset?

• #4   21. dec 2011 Du drejer den om så der er tænding på . . . og på selve cylenderhuset er der et hul 3-4mm som du skal have et lille bor eller skruetrækker ind i og så skulle du gerne kunne trække cylinderen ud med nøgle i

Kommentér på:
Nøglen sidder fast i tændingen!!!!

Annonce