{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.114 visninger | Oprettet:

Møgfald til Bildillen/"""Xperten""" {{forumTopicSubject}}

Jeg har i dag fået mit livs ringeste service gennem hele mit til ! Bliver nød til at fortælle den historie og høre om der er andre som har haft samme problem med den møgkæde !

Jeg købte i november sidste år et sæt Rockford Fosgate 6x9 højtalere til en værdi af 1700,- Butikken som jeg købte varen i ligger i Viborg.
Da jeg kom hjem og ville sætte dem i min bil, der virkede den ene højtaler ikke, den skrattede utrolig meget og gav utrolig ringe lyd. Jeg kontaktede bildillen og brokkede mig. De sendte herefter højtalerne til repration for at rette fejlen. Ca. en måned senere fik jeg mine højtalere tilbage, med den besked at de ikke fejlede det mindste. Da jeg kom hjem denne kolde decemberdag og satte mine højtalere i var der stadig de samme problem - nu troede jeg det var min lyd som der var noget galt med, men prøvede derefter højtalere på 4 andre biler hvor der var samme problem. Jeg kontaktede igen bildillen og forklarede at problemet stadig ikke var løst. De sendte højtalerne ind igen. Fik denne gang højtalerne midt i december hvor jeg fik samme besked som sidst, nemlig at de intet fejlede, de havde selv haft dem til at spille uden problemer. Da jeg kom hjem og gerne ville have lidt musik i min bil, var problemet stadig ikke løst ! Jeg måtte igen kontakte Bildillen i Viborg og forsikre dem om at de stadig ikke virkede. De sendte dem til repration for sidste gang, ellers ville de give mig et par nye.

Da jeg får højtalerne hjem 3. gang, får jeg et sæt højtalere hvor delene er ødelagt og flere ledninger bare ligger og hænger ud fra højtalerne ! Her brokker jeg mig over måden det er lavet på, og nægter at tage dem med hjem - de bliver igen sendt tilbage med en besked om jeg gerne ville have mine penge tilbage for produktet da jeg følger jeg bliver røvrendt. 4½ måned efter jeg har købt disse højtalere får jeg idag besked om at jeg kan komme op og hente højtalerne eller få mine penge tilbage. Jeg kører glad til Viborg for at få mine penge tilbage. Da jeg kommer i butikken får jeg at vide jeg kun kan få mine højtalere og ingen penge. Da jeg åbner ned til højtalene finder jeg en intakt højtaler, men samtidig en højtaler som er fuldstændig skildt af og får at vide der ikke kan gøres mere da garantien ikke dækker de skader som jeg har lavet på højtalerne !

Jeg spørger om hvilke skader, og får at vide jeg har smidt metalstykker i højtalerne og derfor ikke kan få noget form for garanti. Jeg ringer nu selv til Rockford Fosgates Tekninker og får at vide det er min skyld at de er i stykker og de intet vil gøre for mig OVERHOVEDET, snakker frem og tilbage med manden i ca. 10 min hvorefter han smider røret på og siger jeg er et stædig svin som ikke kan se mine egne fejl. Nu kan jeg side med mine ødelagte højtalere som jeg har givet 1700,- for ...

Føler mig virkelig så røvrendt - Vil klage til forbrugerrådet og se om det kan hjælpe, ellers må jeg ringe til Bildillens hovedekvarter og hører hvordan deres firma hænger sammen!

Nogle som ved om jeg har nogen form for chance for at få penge tilbage eller nogetet, syntes virkelig det er træls med sådan en sag !

Har kvittering og sedler på rep. og det hele !

Skulle bare af med denne aggression og vrede ! Håber nogle forstår mig ! :@ - Undsklyder hvis der er stavefejl el. lign. ...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Møgfald til Bildillen/"""Xperten"""
Kommentér på:
Møgfald til Bildillen/"""Xperten"""

Annonce