{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
854 visninger | Oprettet:

HAHA! Så er man til grin! {{forumTopicSubject}}

Hvis man har planlagt at stjæle en bil, så hvorfor ikke gøre det? Tror det var i nat der var indbrud i min charade. Blev ringet op af en herre som spurgte om der ikke plejede at være en side rude i min bil. Det kunne jeg self. kun svare jow til. Men den er der ikke mere, fordi en eller anden talentløs svag "biltyv" har prøvet på at stjæle den. Først ødelægger man låsen i døren, når man så ikke kan finde ud af at brække den op smader man ruden. Efter man så har fået døren op sparker man det plastik i stykker som sidder under rattat, det lægger man så 10 meter væk fra bilen?. Så flår man de 4 ledninger af tændingslåsen, og prøver på at starte den. Det lykkedes så ikke da det er en kaburatorbil, som skal ha choker og pumpes et par gange. Det er der jeg er ved at ligge flad af grin!

Så en lille besked til ham der gjorde det:
Din satans dumme biltyv, Prøv lige at lære at starte biler inden du går igang med at stjæle dem, og så ta dog en med nogle flere sæder i. For ikke at vække opsigt ville det være smart at tage en der HAR en lydpotte monteret. Tænk også lige på sikkerheden næste gang, da bilen ikke kan bremse, mangler lys alle steder, ikke kan dytte og mangler vinduesvisker. En sidste ting er, lad være med at gøre det et sted hvor der er overvågningskamara.. HA!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HAHA! Så er man til grin!
Kommentér på:
HAHA! Så er man til grin!

Annonce