{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.752 visninger | Oprettet:

Spørgsmål ang. Syn/Omsyn {{forumTopicSubject}}

Hej,

Min kærestes BMW var i går til syn og blev dumpet på nogle fejl, som jeg ikke mener skal laves.
Har aldrig oplevet en så penippen & dobbeltmoralsk synsmand som i går.

Nu til selve spørgsmålet.

Nu er den jo dumpet, og jeg kører aldrig til syn der igen, men når jeg så skal syne den igen kan de så se med det samme at den næsten lige er dumpet, eller skal jeg bare sige at det er periodisk syn i stedet for omsyn.

Tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Spørgsmål ang. Syn/Omsyn
  • #1   5. jan 2012 de kan godt se det i databasen samt hvad den er dumpet på

• #2   5. jan 2012 jeg ville gøre som du selv forslår, tvivler på de kan se i systemet at du er dumpet ved en anden synshal og om de overhovedet tjekker det.

Må vi høre hvad den dumpede på?

• #3   5. jan 2012 de kan godt se den skal til omsyn og hvad den har af fejl.

men er du selv synsmand? siden du kan påstå han ikke har ret i hvad han siger?

• #4   5. jan 2012 Regler er vel regler ?? Hehe,vi har nok alle mødt en synsmand der havde en dårlig dag. Fortæl os hvad han har dumpet .........

• #5   5. jan 2012 Grunden til min utilfredshed er at han mener der er rust i undervognen ved løftepunkterne. Vi snakker MINIMAL rust, altså som i maling der er gået lidt af. Det mener han betyder at der skal skiftes paneler for nærmest. Samtidig vælger han IKKE at notere den for total-smadrede bagbrosøbøsninger, fordi han vil være "flink" som han siger. LOL. Det er sku da dobbeltmoralsk af en vis kaliber.

Ergo er at jeg skifter ikke paneler på en sund bil uden rust i undervognen.

Bøsningerne i undervognen var allerede indkøbt, men ikke skiftet.

Samtidig siger han så at han anbefaler os at komme en onsdag i ulige uger at få den omsynet, for der er han der alene og så opdager han ikke lige bøsningerne igen.. Virkelig mærkelig oplevelse.

• #6   5. jan 2012 Jeg mener bare at hans vurdering af at ikke notere bagbrosbøsninger, som gør bilen "farlig" at føre, men til gengæld noterer han rust der egentlig ikke er der..

• #7   5. jan 2012 skift de bøsninger og kør et andet sted hen.... problem solved...

• #8   5. jan 2012 så skift bøsningerne og kør i en anden synshal til omsyn. så er det ude af verden.
    hvis den nye synshal ikke kan banke hul, så kan den jo også synes.

• #9   5. jan 2012 Kør i en anden synshal. Lad dem gå bilen efter. Er den første synsmand så ringe som du siger, har de pligt til at indberette ham. Og du får pengene tilbage for det første syn.

• #10   5. jan 2012 hvilken synshal er der snak om...klag til trafikstyrrelsen...

• #11   5. jan 2012 Det er ham selv der skal klage og ikke den nye synshal...

• #12   5. jan 2012 Dennis P. Ja han skal selv klage, men er bilen ikke synet korrekt første gang,SKAL næste synshal indberette..

• #13   5. jan 2012 da jeg fik synet min kia. overså han et kødben i bagbroen og 2x gennemtærret bremserør bagved.... men han brokkede sig over et bremserør foran som var lidt misfarvet ....nygårdsvej i næstved

• #14   6. jan 2012 mekanikles: det kan jo have været svært at se de bagerste rør hvis de havde meget tectyl på....og kødben kan jo være at det ikke var ret meget slør som var i det.. var det alt han havde kasseret den på så.. det foreste rør..

• #15   6. jan 2012 dennis.. nææ der var noget med en skævbremsning og en knækket fjeder + lidt meget rust i panelerne( som blev lavet af mekaniker 2 år før). bremserør sidder bag tanken, er ikke nemme at komme til der var ikke textyl på dem

• #16   8. jan 2012 Så er det jo nok derfor han ikke har kunnet se dem....

• #17   9. jan 2012 sikkert dennis. men hvad er et syn så værd, når syns mand ikke kender gengse fejl på min bil

• #18   9. jan 2012 Nu skal de jo ikke stå og skille bilen ad for at se hvad der er galt med den.. og de fejl du nævner er fejl som alle synsmænd kender, men det kan godt være svært at se oppe over tanken om de er tæret...

• #19   9. jan 2012 ikke på min hvis man gider kikke... obs ,,de ligger ved siden af tanken. sammen med brændstof rør

• #20   9. jan 2012 Læser I nogensinde hvad I selv skriver ? Thomas M : kører til syn med totalsmadrede bagbrosbøsninger men du skal da lige brokke dig over en synsmand .......... smiley
    Mekanikles @ : kører til syn med gennemtærede bremserør ??? og knækket forfjeder , defekt kødben og skævbremsning men du skal lige brokke dig over en synsmand ..................... smiley

• #21   10. jan 2012 mikkel... var ikke klar over noget af det...men ja.. piver over at han ikke så mine bremserør var dårlige, der gik 14 dage efter syn før jeg selv opdagede at de var revnet

• #22   10. jan 2012 mekanikles: du laver biler.. og har overset: tæret paneler i begge sider.. tæret bagskærme i begge sider..knækket fjeder...skævbremsning.. tæret stænkskærm...bremserør tæret foran...defekte kødben... og så brokker du dig over at synsmanden har vuderet at dine bremserør bag ikke var så tæret og dine kødben ikke var helt slidt op... tja..
    Mikkel... nemlig rigtigt...

• #23   10. jan 2012 dennis ..har lavet biler.. ja og der kan sgu ske meget med en bil på 2 år..... fik lavet inden syn..1 knækket fjeder, 1 defekt stød dæmper. havde ikke tjekket for rust, det kun er 2 år siden at de paneler blev lavet hos en automekker. satsede på at skærme ikke var til omsyn. havde ikke set den anden fjeder det forreste bremsrør var ikke tærret.(men blev skiftet) har ikk ehaft den på lift ..derfor ikke set defekt kødben.... og gad desuden ikke rode mere med den

Kommentér på:
Spørgsmål ang. Syn/Omsyn

Annonce