{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.848 visninger | Oprettet:

ATT: Indbrudstyv i min Passat i Fensmark {{forumTopicSubject}}

Vi har, natten til i dag, haft indbrud i bilen, det ved DU jo. Den dygtige indbrudstyv har ødelagt dørlåsen for at komme ind i bilen. Da det kom til at afmontere radioen haltede det åbenbart med evnerne til at skrue 4 stk skruer ud af rammen, det medførte at man istedet valgte at brække radioen ud af panelet så det er knækket.

Den dygtige tyv har nu erhvervet sig en pioneer 2din f20bt radio, dygtig dygtig!! Lidt dygtigere havde han været hvis han havde taget de nødvendige kabler med, så han mangler GPS antenne, microfon, TMC modul, Ipad/phone kabel.

Den dygtige tyv var måske ikke helt obs på at vi har overvågning på vores biler - ja det sidder i udhænget og nej optagelserne bliver ikke gode når lyset tændes, da nightcam funktionen virker bedst i komplet mørke, ikke delvist oplyst.

Den dygtige tyvs optagelser befinder sig nu ved politiets tekniske afdeling, sammen med den skruetrækker han valgte at efterlade i bilen, heldigvis med tilstrækkeligt glatte flader til at efterlade aftryk.

Den nu knap så dygtige tyv skylder mig en dørlås, afdækning omkring, plus lak, panel omkring radioen og en pioneer enhed. I runde til godt 12000kr.

Denne besked bringer formentlig hverken tyv, penge eller radio frem til overfladen, men jeg vil blot gøre opmærksom på at jeg vil håbe for dig at politiet finder dig før mig!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ATT: Indbrudstyv i min Passat i Fensmark
  • #1   6. jan 2012 Sexet indlæg.. Han/hun skal bare have en par flade og dryppes i lokummet.. Og så et girokort med på vejen ud smiley

  • #2   6. jan 2012 Fucking cool skrevet per!!! Håber du finder makkeren!!!!

  • #3   6. jan 2012 Vil håbe for DIG politiet finder ham før dig! Fordi det får du jo intet ud af

  • #4   6. jan 2012 lortetyv...han skulle ha et los i fjæset...

    Men jeg tror desværre ikke politiet bruger aftrykkene når der ikke er tale om personskade...:-/...håber dog jeg tager fejl...


  • #5   6. jan 2012 Kommer da an på hvor vidt Det kan bevises der nogen der har klasket tyven rundt? Så det vil underordnet hvem der finder hvem bare han bliver fundet og gjort til regnskab ene eller anden måde!!!! Eller begge måder eller en hel 10ende måde!!

  • #6   6. jan 2012 Rigtig men syntes bare man af og til høre om folk, som er gået amok på f.eks en tyv. Derefter selv endt med en sag på nakken .Det er sq godt nok også trist smiley

  • #7   6. jan 2012 Beskeden fra politiet var at de ville ha den med ind. Jeg havde egentlig tænkt at de var ligeglade. Men de holder den sammen med øvrige beviser...

    Johannes, hvorfor tror du ikke jeg får noget ud af det, du bedes uddybe dit udsagn.

    Og Brian, personskade? Sagen er jo ikke slut... Jeg tyr ikke til selvtægt, slet ikke, men jeg ku jo rive mig på en skarp kant på bilen - lød det ikke sandsynligt???


  • #8   6. jan 2012 Altid lækkert at få besøg... smiley

    I min fatters gamle 407'er fik møghvalpen der brød ind i den, smadret for 56000... Og fik en pakke gajol og en Letterman-kniv ud af det... Eller det skulle han så aflevere igen da politiet pågreb ham.... Lorten vidste sig at være 16 år...


  • #9   6. jan 2012 Selvfølgelig bruger politiet da aftrykkene, hvis der er nogen og de er i deres database. Ellers ville alle indbrudstyve jo have frit slag, da der ikke sker personskader ved tyverier.
    Utroligt at folk ikke kan kende forskel på mit og dit, fandens til snotforpulede mennesker.


  • #10   6. jan 2012 Per L> det har du ret i...hehe...

    KV> nu har jeg selv haft indbrud, tyvene havde været i et rum, som mine gæster aldrig benytter, da det er der mit hundemad og tøj befinder sig...da jeg gjorde opmærksom på at der på håndtaget kun ville være mine og tyvens aftryk grinede betjenten og sagde "haha...tror du det her er en mordsag?"...


  • #11   6. jan 2012 en kammerat fik stjålet sin bil hernede i esbjerg for ½ år siden - den fandt jeg så lige udenfor mit stuevindue (nej det var ikke mig der havde taget hans bil) og der kom politiet ud og tog lidt af de ting som min kammerat kunne se var i bilen som IKKE var hans ting.

    Der gik et par uger, så havde de fanget dem der havde stjålet den.

    Kan så også fortælle at der er stor forskel på hvor i landet man er - i KBH vil politiet ikke engang tage ud for at kigge efter fingeraftryk efter indbrud i en bil - og i jylland vil de ikke tage ud for at stoppe en spritter fra trekantsområdet og hele vejen op til ålborg - se DET er dårligt politiarbejde...


  • #12   6. jan 2012 Brian O.
    Det er jo heller ikke nemt, når dine aftryk er blandet med tyvens, så det er fuldt forståeligt. Har tit været med politiet ude på indbrud og de tager aftryk der er tydelige af både sko og fingre. Men det bedste er hvis der ligger et cigaretskod eller noget blod, hvis de har skåret sig.


  • #13   6. jan 2012 Noget som undre mig... Alle forbander tyve langt væk inkl mig selv, men når det kommer til en købspris af en vare så er bøtten vendt så vil alle have det så billigt så muligt "gerne uden kvittering" og det gælder rigtig mange typer mennesker .... Så vi er vist lidt meget dobbelt moralske på det punkt i Danmark er vi ikke ?

    Men håber i finder tyven men tvivler...


  • #14   6. jan 2012 Jeg er egentlig mest irriteret over at man har splittet bilen ad. Rammen omkring radioen alene koster over 2000kr, det var sgu ikke nødvendigt. Når man har udstyr i bilen er der risiko for at lortet bliver stjålet. Men det er jo ikke nødvendigt at smadre bilen også!

  • #15   6. jan 2012 Ja op i røven med radioen værre med bilen sådan ville jeg have det

  • #16   7. jan 2012 Sælges:

    Defekt headunit

    Købes:

    Bandage og hovedpinepiller


  • #17   7. jan 2012 Jeg vil gerne "hjælpe" du kender adressen så skal jeg levere bandagen;-)

  • #18   7. jan 2012 KV> tak...så fik jeg da lidt viden om det...for jeg var faktisk ret gal på dem i starten...hehe

  • #19   7. jan 2012 Per L
    Fooork,, bor selv i fensmark :o(


  • #20   7. jan 2012 findes der virkelig ingen ordentlige tyveknægte mere? smiley suk

  • #21   7. jan 2012 For 14 år siden var der nogle der prøvede at stjæle mine forældres gamle mazda323, da politiet kom og så tyveriforsøget sagde de at det måtte være nogle amatører sådan som de havde splittet tændingen totalt ad - så det er skam ikke kun i dag, at folk ikke kan finde ud af det.

    Sidste uge havde min svigermor indbrud i hendes bil - de kunne ikke engang finde ud af at pille radioen ud heller - det var så i KBH at det skete.

    Har heldigvis ikke haft indbrud i min bil endnu - 7-9-13 - men skulle det ske, så håber jeg at de har løbesko i deres garderobe....


  • #22   7. jan 2012 nederen indlæg...håber sgu næstved police finder ham..eller at du finder ham.

    derfor har vi en halvstor rottveiler/labrador blanding..han hører alt om natten og naboen får ikke bragt pizza ud af samme grund..de skal ikke ud af bilen ,,når han sidder i vores indkørsel og kikker på dem..stakkel den tyv han får fat i... nåå nej det har de sgu selv bedt om


  • #23   7. jan 2012 Hvis vores vovse havde siddet i bilen vil jeg tro sagen var en anden

  • #25   7. jan 2012 det er muligt at de finder gerningsmanden, men selv i det tilfælde, er det naivt og tro at du får en krone, sådanne folk har ingen, fik selv ingenting da min polo fik en tur, på trods af at de fandt gerningsmanden og det hele.

  • #26   7. jan 2012 ja, det er sgu sjælden der bliver lavet noget ved det.. fik stjålet en HU, højtalere og forstærker, samt ødelagt panel omkring.. ruderamme i dør bøjet = ny dør.. og så stjal de sataner mit askebæger??? men indholdet lå i bilen..

    det var i starten af Juni 2011, ikke hørt en skid tilbage efter den "kvittering" jeg fik fra strisserne med posten.


  • #27   7. jan 2012 Det er et privat søgsmål at få erstattet skader og genstande, politiet giver bare en bøde, så har de gjort deres...

  • #29   7. jan 2012 Selvtægt er jo strafbart, det er faktisk også strafbart at friste svage sjæle f.eks at efterlade nøglerne i bilen, set den vej rundt er det faktisk nemmere at være tyv.. Det er lidt den omvendte verden på mange punkter! Jeg kan kun gætte på min reaktion hvis jeg pågreb en med næsen i mine ting, men vil tro det ku være svært at have total kontrol over mine handlinger.

    Anyway, forsikringen skal jeg lige rundt om, det løber op hvis bilen skal laves på værksted med timepriser osv, så det skal lige regnes til ende...


Kommentér på:
ATT: Indbrudstyv i min Passat i Fensmark

Annonce