{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
12.568 visninger | Oprettet:

kører med dæk der er sprunget i kassen {{forumTopicSubject}}

Hejsa
har en veninde, hun har en kammeret med som siger dækket er sprunge i kassen.
han mener dog godt de kan køre de 50 km de skal.
jeg mener det er direkte livsfarligt at køre med det.

hvad mener i?
det skal siges jeg har vist hende hvor donkraft og hjul nøgle er. og hvordan hun skruer dækket ned fra bunden af bilen(ford)

ham den vældige kammrat skal han ikke mande sig op og montere det reserve hjul? som iøvrigt er i fuld str.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kører med dæk der er sprunget i kassen
  • #1   8. jan 2012 Det skal skiftes. Det kan eksplodere når de kører.

  • #2   8. jan 2012 ville os undgå og køre for længe på det hjul især fordi de jo så har et reservehjul med som er i fuld størrelse...

    i teroien burde det ikke springe men godt kunne holde til og være sprunget i kassen.. men det er voldsomt ubehageligt og køre på og ville som sagt undgå det når man har hjul med


  • #3   8. jan 2012 Ikke noget jeg vil køre med....

  • #4   8. jan 2012 ja det sagde jeg også, men lyder ikke til de vil høre.. 15 min så burde ham den kloge kammerat vel have byttet det... ren idioti andet..

  • #5   8. jan 2012 det er rent selvmord.. russisk roulette hvis du spørger mig.

  • #6   8. jan 2012 ja det samme mener jeg..

    var det bare en afbalaceringsklods der var røget af, så det bare kører stille... men hvis den hopper fra 10 km/t af så ville jeg ihvertfald ikke køre

    selvom man kun køre 50, så det ikke sikkert man kan styre bilen jo


  • #7   8. jan 2012 er det forhjul eller baghjul ?

  • #9   8. jan 2012 Jeg har prøvet det, hvor jeg ikke vidste det, der sprang dækket mens vi var ude og køre, heldigvis kun ved 40 km/t, så der skete intet stort.. Men hold da kæft det er nederen! Så selvfølgelig skal der reservehjul på ellers skal de slet ikke køre.

  • #10   8. jan 2012 Havde et vinterdæk som jeg kørte på inden jeg tog mig sammen til at finde ud af hvorfr min bil hoppede sådan. Så det er nok et spørgsmål om at være heldig eller ej

  • #11   8. jan 2012 det burde være logik sådan noget....

  • #12   8. jan 2012 hvis man ikke havde opdaget det var sprunget i kassen, så var man jo kørt videre alligevel.....


    nu er det jo KUN fordi man ved det er defekt, at det bliver grotesk at køre videre......


    men lyder som en kassevogn, evt en transit, siden det sidder under bilen??

    men hvis JEG vidste at det var defekt ville JEG skifte til reservehjul - men har jo også selv prøvet at det inderste tvilling bagdæk, på en iveco kassevogn, skrang med 140 km/t - IKKE sjovt ikke sjovt, men hold da helt kæft jeg fik godt med plads af dem der var på siden af mig, samt dem bag mig på motorvejen så jeg kunne trække ind i nødsporet >o)


  • #13   8. jan 2012 sig til ham kammeraten at nu må han fandme lige få fingeren ud, det kan godt være hans hænder vender forkert men sig til det dovne kvaj at han har bare at få det dæk skiftet inden de kører videre

  • #14   8. jan 2012 skrang = sprang

  • #15   8. jan 2012 det en ford fiesta, det er nødt til at ligge under, der er simpelthen ikke plads bagi smiley

    har jeg også sagt til ham vennen der at han skal igaang, hvis han er klog nok til at konstare sakden kan han vel også skifte det hjul


  • #16   8. jan 2012 nu har de spurgt en såkaldt tidligere mekaniker, han sagde hvis det bare var kassen der var sprunget kunne man køre uden problemer...

    mekaniker og mekaniker... potentiel morder... bum bum
    bliver så arrig når folk udtaler sig om noget de ikke ved noget om.. det for fanden det der sørger for stivheden i dækket


Kommentér på:
kører med dæk der er sprunget i kassen

Annonce