{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
897 visninger | Oprettet:

Billig Citroen forhandler {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg står og skal købe en ny C3 og vil i den forbindelse høre om nogen af jer kender til en forhandler der sælger dem under liste prisen?
Jeg ved godt jeg bare kan begynde og ringe rundt, men hvis der nu lige var en som kendte eller havde hørt om en forhandler der sælger til fordelagtig pris.
Det skal være en hel ny og ikke en demo! Det må gerne være en differentieret model, altså en som ikke passer med de officielle model lister, som fabrikkerne eksempelvis nogle gange sender på gaden.

På forhånd tak.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Billig Citroen forhandler
  • #1   10. jan 2012 skal den finansieres eller betales kontant?

hvis du er fræk så finder du ud af hvad du skal bruge for bil og hvad den vil koste ved dem - så ringer du til dem og siger at du har beløbet minus (lad os sige) 30.000 om de så vil handle??

Bilmarkedet er sløvt i dagens danmark - så ser de et nemt salg, så tror jeg næsten de er ligeplade med hvor meget de tjener på den, så længe at de tjener på den.... Specielt når kunden kommer og fortæller nøjagtigt hvad han skal have.

Jeg fik 700 i rabat på en cykel til 5300 bare ved at sige at jeg skal have den og den cykel, har set den på nettet til det og det, men kan I komme nogenlunde dernedaf ved et kontantsalg, så har I en handel med mig...

• #2   10. jan 2012 Bilmarkedet er sløvt i dagens danmark - så ser de et nemt salg, så tror jeg næsten de er ligeplade med hvor meget de tjener på den, så længe at de tjener på den.... Specielt når kunden kommer og fortæller nøjagtigt hvad han skal have.

Nej, nej det er ej.. Bil Markedet går bedre end nogensinde. sidste år har været det bedste år ever.

30.000 af en bil i afslag? Så skal du satme fylde noget ekstra udstyr på.

I'm just sayin'

• Oliver K
    Oliver K Tilmeldt:
    jul 2011

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #3   10. jan 2012 Helt enig med Anders C...... Sidste år var et godt år for forhandlerne - målt på antallet af solgte biler. Men deres fortjeneste pr solgt enhed er faldet pga af den øgede konkurrence bilmærkerne imellem. Så at tro at man "bare" kan gå ind til en forhandler og få 30.000,- i rabat på en bil der koster 150-160.000,- er urealistisk.
    Vh

• #4   10. jan 2012 Kan da f.eks fortælle dig, at Chevrolets modeller, tjener de meget lidt på, sparken er der kun for at chevrolet kommer ud blandt folk, forhandleren tjener intet på dem.

• #5   10. jan 2012 De fleste af de billige biler er uden andet fortjeneste end at det lige kan løbe rundt. Det vil sige de ofte sætter penge til hvis bare de smider måtter i bilen.

Men den bedste måde er at køre ud til den lokale forhandler, snakke med ham om hvilken bil du gerne vil have, og så forhandle prisen.
    At ringe rundt og spørge på nettet hjælper ikke. Og jeg undrer mig hvis de er så sultne at de vil slå 30.000 kr af på en så billig bil.

Så let bagdelen og kom af sted, den lokale forhandler kan også slå op hvilke biler der er i Danmark, og så kan det være at du kan få en af dem der allerede står her i landet, og måske spare lidt ekstra.

• #6   10. jan 2012 Og største problem for mange forhandlere lige nu er faktisk at de ikke kan skaffe det antal nye biler som køberne gerne vil have. Og specielt de små biler...

• #7   10. jan 2012 Anders C .. det er så ikke helt sandheden...

De fusker af HELVEDES til med registreringen, med hvad der kan trækkes fra, og hvad de skriver bytte biler ind til.. så jo de tjener fint på dem også...

• #8   10. jan 2012 .ortega . >> Nu er det sådan at der er en tvungen afgift af avance, og den kan du ikke gå under, medmindre det er en demobil. Og ikke alle biler kan sælges som demobiler, hvilket også vil være ulovligt.
    Det er heller ikke den store fordel for køber, da en bil der er indregistreret i købers navn som første registrering i tilfælde af totalskade blive erstattet med værdien af en ny bil, men hvis det er en demobil og den dermed har haft en tidligere ejer, så vil den bliver erstattet med værdien af en tilsvarende brugt bil.
    Det kan godt give en forskel, også finansieringsmæssigt.

Men ja, de kan godt flytte lidt på tallene, for at binde færre penge i den brugte bil, så bliver den skrevet ind som en mindre værdi, således det ser ud som om du får en større rabat på den nye bil i stedet. Der er dog ikke meget at hente på de helt billige biler som Picanto, i10, Spark og lignende.
    Det bliver lidt bedre når du kommer op i Corsa, Polo, C3 og lignende, men sjældent 30.000 kr, medmindre man får meget udstyr med i prisen.
    Der kan tilgengæld hentes en del på at eftermontere noget af udstyret i Danmark, da man så sparer registreringsafgiften af dette.

• #9   10. jan 2012 sjovt nok som folk tror at de 30.000 er noget jeg helt matematisk har regnet mig frem til.
    Jeg aner ikke en skid om hvad en C3 koster, men jeg ved at de er til at handle med. Beløbet er ikke noget jeg har 10 års uddannelse for at finde frem til, men grebet ud af den blå luft.

Så hut jeg hvisker, så er det ikke så længe siden at der blev lavet en udsendelse i tv om netop hvor man kunne spare på sin bilhandel??
    Så jo - de er til at handle med - og som andre skriver så flytter de lidt rundt på tallene her og der - kan også være på den gamle bil, som de sætter til at være dyrere, og så bare skrotter den bagefter - så har de nemlig negativ køb på den, og det kan trækkes fra i pis-og-lort-og-skat-og-moms... så jo - de leger med tal smiley

Kommentér på:
Billig Citroen forhandler

Annonce