{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.409 visninger | Oprettet:

Tyske prøveplader {{forumTopicSubject}}

Hej. Jeg har fundet en bil i Tyskland jeg gerne vil købe. Den koster kun 500 euro, så de eksportplader til 1100 kroner + moms som Dania trucking sælger er udelukket. Jeg har læst lidt om folk har nævnt at man kan gå til en forhandler i Tyskland og han kan lave/skaffe prøveplader til 40-50 euro. Er der nogen der ved mere om dette?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tyske prøveplader
  • #1   11. jan 2012 Vil du ikke køre dne hjem på en autotrailer, så må du jo betale hvad exportplader koster.
    Det er ikke billigere ved at du gå til en forhandler.

• #2   11. jan 2012 80 euro i forsikring og 20 til 2 plader, det er prisen, og så tager det ca en time af få dem så 1100kr er fair nok, dog er moms så lidt hend i skoven for en privat mand, men igen så undgå de også useriøse unge mennesker.

HHR

• #3   11. jan 2012 HHR - Dania Truck er et dansk firma der kan skaffe tyske prøveplader, men det er som om fordelen ved at købe en bil til stumper i Tyskland forsvinder når pladerne er så dyre. Den skal køres 160 km fra Hamborg, så det er nogen dyre kilometer. Så tænkte jeg at det måske var billigere selv at skaffe pladerne. 100 euro er ikke så dyrt igen, hvordan foregår det når man vil skaffe pladerne selv til de 100 euro?

• #4   11. jan 2012 Kan man bare gå direkte til en forhandler og købe de prøveplader til 100 euro eller hvordan?

Kommentér på:
Tyske prøveplader

Annonce