{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
884 visninger | Oprettet:

Dennis J
Dennis J
Følger: 1 Emner: 12 Svar: 21

Info om Opel vectra 1,8 16V CD Stationcar {{forumTopicSubject}}

vil gerne høre om folks mening og erfaring om denne bil mærke og årgang,, den er fra 1999.. er det en god og stabil bil, eler er det noget man skal holde sig væk fra????

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Info om Opel vectra 1,8 16V CD Stationcar
  • #1   14. jan 2012 facelifted eller gammel model?

• Dennis J
    Dennis J Tilmeldt:
    okt 2010

#2   14. jan 2012 http://www.bilbasen.dk/brugt/bil/opel/vectra/18-16v-cd-stcar/988524

det er denne bil, har prøve kørt den idag..

• #3   14. jan 2012 Det er en rigtig dejlig kørende bil.

Men..

Du kan risikere at motorstyreboksen går i stykker, det sker tit i en Vectra B.
    Gearkassen er ikke verdens mest holdbar, også selvom du ikke mishandler den.
    Rust er ikke det store problem på en facelift, som på en ikke facelift. Facelift er galvaniseret.

• DisConFlubberated
    DisConFlubberated Hjælpe-administrator

Følger: 49 Følgere: 67 Biler: 2 Emner: 46 Svar: 5.725
    #4   14. jan 2012 Jeg har selv en fra 97, det er en dejlig bil at køre i, jeg ville dog til hver en tid skifte til en 2,0 hvis det var muligt... Du skal prøve at lænde lidt på gummilisten på a-stolpen, og kigge efter rust der, det er en svaghed... Ellers er der bøsninger bagi der skal skiftes engang i mellem, og generelt rust i skærmkanter bag, det er jo trods alt ved at være en halvgammel bil... Når det er en CD model, så er der jo lidt mere udstyr i den, såsom rat betjent radio, der burde også være den store bordcomputer i, med kørecomputer, brændstofforbrug osv, og nogle lidt mere lækre sæder også... Når det er en X18XE1, ville jeg kigge efter om styreboksen der sidder direkte på motoren, ser ud til at være ret ny, de har en tendens til at fise af... Ellers ser den ganske nydelig ud...

• DisConFlubberated

#5   14. jan 2012 Det med styreboksen er ikke generelt vectra b, det er generelt X18XE1...

• #6   14. jan 2012 Har nu aldrig bøvlet med defekt styrebox m.m i min (havde den i 7 år) det eneste jeg fik lavet var en tændingsbro og et defekt spjældhus ellers normal service.
    Ville ikke være bange for at købe en igen.

• Dennis J
    Dennis J Tilmeldt:
    okt 2010

#7   14. jan 2012 mange tak for jeres gode svar. :D.. det med bøsnigerne, det bliver ordnet, den bliver leveret nysynet, og vi har snakket om at bøsningerne skulle fixes, og han ville kigge på bremserne, om de os skulle skiftes..
    ' med hensyn til løfterne i motoren,, hvordan sikre jeg mg at de ikke skal skiftes, er det ikke nogt med at motoren skal klikke lidt hvis de skal skiftes??

• DisConFlubberated

#8   14. jan 2012 Det med løfterne kan være forkert, for dårlig, eller bare gammel olie... Det kan være meget simpelt, men den har ikke kørt ret meget, så det burde være simpelt, har du husket at få kontrolleret tandremmen?

• Dennis J
    Dennis J Tilmeldt:
    okt 2010

#9   14. jan 2012 nej er ikke cheket,, det skal jeg lige ha chekket op på.. smiley

Kommentér på:
Info om Opel vectra 1,8 16V CD Stationcar

Annonce