{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
480 visninger | Oprettet:

Prissæt min Civic Coupe ? {{forumTopicSubject}}

Nu har jeg haft min Honda Civic Coupe tilsalg i et stykke tid, og har da osse fået nogle bud, som ikke har været nok til at jeg ville handle, samt tilbud om bytte handler...Desværre bare ikke med nogen af de biler jeg søger.
Jeg har nedsat prisen lidt en gang, men må jo nok se i øjene, at jeg ikke får det som jeg syntes at bilen er værd, og burde koste.
Jeg har altid haft det sådan, at en ældre bil som står i liebhaver stand, er noget helt særligt, og er i en prisklasse for sig selv.
Men det er bare hårde tider vi lever i nu, så vil høre om du / i vil hjælpe mig med en rimelig pris på min meget fine, og unikke Civic ?

På Forhånd Tak !

Mvh Michael Seemann

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Prissæt min Civic Coupe ?
  • #1   28. jan 2012 Jeg har for kort tid siden ofret en del på nye Letvægtsfælge med continental dæk, samt en KW justerbar undervogn.
    Så har den osse anlæg i for en hel del kroner.

Tænker på, om det måske var en ide, at sælge bilen med standard hjul, og standard undervogn, og måske uden anlægget ?
    Fordi det har altsammen kostet en del, og hvis en evt. køber alligevel ikke forstår at værdsætte det, så kan jeg jo lige så godt sælge det løst ?

Vil det ændrer meget på prisen i jeres øjne, hvis bilen står fuldstændig original ?

• #2   28. jan 2012 Den er jo kun liebhaver hvis den er speciel, og fordi den er i fin stand gør den ikke til en speciel bil, det er stadig en civic. du får ikke mange basører for en undervogn og et par fælge, så sælg dem separat.
    Prissæt den et par tusser over de andre der er til salg, så burde den kunne sælges, men der er nok et meget begrænset marked for en 16 år gammel bil i den prisklasse...

• #3   28. jan 2012 Nu er en KW undervogn jo ikke ligefrem nogen "brian-undervogn" ?
    Det er tværtimod en meget seriøs, og højt anderkendt undervogn.

Både fælge og undervogn, har jeg nøje udvalgt til bilen, og en kender vil kunne se, at dette netop IKKE er nogen "brian bil"

Jeg ved godt, at jeg ikke får samme pris som jeg har givet, men både undervognen, og fælgene ligger i den dyre ende, og er stadig som nyt....Så det må jo trods alt koste noget extra !

• #5   28. jan 2012 Haekle S >> Jeg vil mene, at det er en lidt speciel bil, der findes ikke mange Coupe'er i den model Civic i danmark; og dem som man kan finde i tyskland eller andetsteds, er slet ikke i den stand som min.

Så netop dens alder / model / stand taget i betragtning så vil jeg helt sikkert katagorisere den som en liebhaver bil.

• #6   28. jan 2012 TC K >> Fordi jeg snart skal være far, og derfor får hårdt brug for en stc eller lign....Ellers havde jeg såmænd osse beholdt den !

• #7   28. jan 2012 Hånden på hjertet 60.000 for en 16 år gammel almindelig person bil ? Prøv lige at smag på det, det er helt i hegnet for de fleste.
    Du skal være mere end ufattelig heldig hvis den skal afsted til noget der bare lugter lidt af prisen.

Når det er sagt er det en rigtig fin Civic der ser velholdt og nænsomt stylet ud.

• #8   28. jan 2012 Michael S: Problemet er at det kun er honda elsker som mig der forstår hvor lækker den coupe er. Jeg syntes dit pris er måske 10k for meget men i disse tider er du heldig hvis den ryger for ca 40.

Ellers sat den til salg på hondaklub og vent med tålmodighed. Der skal nok komme en køber men det bliver en honda elsker der er villig til at give 50-60 k.

• #9   28. jan 2012 Den civic er bare SÅ fin.. men det er blot en EJ model og ikke en EM..

Man kan få coupe'en i SI 99-00 med B16 motor for måske 70-80.000kr..

DET er en speciel bil, og DEN kan holde prisen.. din civic coupe er en rigtig flot og velholdt bil, men desværre med den mest døde 1600ccm motor honda har lavet.. selvom den faktisk yder mere end både audi, passat, golf, bmw og mange flere 1,6 lol..

• #10   28. jan 2012 Var det mig, så havde jeg lavet den standard og sat den til 39.900 jeg tvivler på du får 60k for den, selvom den står rigtig flot.

• #11   28. jan 2012 M R >> Det gør mig ondt at høre, men du har jo desværre nok ret !
    Hondaklubben lyder som et godt bud, kunne da være at jeg skulle prøve det smiley

• #12   28. jan 2012 Mirza A >> Hvor finder man en SI tilsalg ? og da slet ikke på dk plader ?
    Jeg har en sjælden gang fundet en i tyskland, altså med rattet i venstre side, og de har ligget tæt på 10.000 euro, hvis standen ellers er fin....så skal der lige afgiften oveni.

Ellers tak for din pæne omtale af min honda, pånær motoren som nu nok kan flytte sig, hvis den får lov....men nej, det er ikke en ræser smiley

• #13   28. jan 2012 Hvad med at prøve lidt alternative salgsmetoder, som eks.vis at skyde en salgsvideo af bilen - måske i stil med videoen af denne Honda Civic: http://www.youtube.com/watch?v=DZ-oYMRP3BQ

Kommentér på:
Prissæt min Civic Coupe ?

Annonce