{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Særlig opmærksom ved noget på en 206 s16?
  • #1   2. feb 2012 Og den er fra '04

• #2   2. feb 2012 bagbroen skal man vel altid kigge efter på sådan en franskmand.

• #3   2. feb 2012 Hvordan ser man om der er noget med den?

• #4   2. feb 2012 Den skal i hvert fald en tur over noget ujævn vej, f.eks. brosten. Jeg var ude og prøve et par stykker for 1-2 år siden da vi overvejede sådan en til kæresten.
    Jeg oplevede at en del af dem havde slør i div. undervogns eller styringskomponenter, slatten gearstang og løs ryglæn. Ikke fordi det er de store reperationer. Rust kunne jeg ikke finde på nogen af dem.

Det vil nok være en fordel at finde en så tæt på original som mulig smiley

Ellers en lækker bil med god økonomi og rimelig trækkraft.

• - INAKTIV -
    - INAKTIV - Tilmeldt:
    aug 2009

Følgere: 50 Biler: 3 Svar: 2.252
    #5   2. feb 2012 Du sørger for at prøe at trykke ned på henholdsvis den ene og den anden side af bagenden og dernæst så få den ud og stå på et plant sted (asfalt eller vellagte fliser) og på afstand bagfra se om den hænger i den ene side.

Dernæst så ned og ligge, en lygte og sund fornuft i hvad der ser pænt ud eller ej smiley

Dernæst så kig på ALT elektrisk... sædevarme, indikatorer til diverse i instrumenter, elruder, varme i bagrude, styring til klima/luftanlæg. Alle lygter og ellers hvad du kan finde der er elektrisk.
    Dernæst så tjek sædeindstilling på forsæder - både om de kan vippe aht. bagsæder eller om ryggen kan indstilles... De er lidt skrøbelige hvis folk hiver til.

Altså alt i alt.. smiley gå den igennem med en kritisk sans og og sund fornuft smiley

Held og lykke! Det er en dejlig bil!

• - INAKTIV -
    - INAKTIV - Tilmeldt:
    aug 2009

#6   2. feb 2012 Og ja! Nu 12V nævner det så ud på lidt ujævnt og hør efter høje bumlende lyde der kunne tyde på diverse slidte led smiley

• #7   2. feb 2012 Tak for infoen!

• #8   2. feb 2012 Hvis bagbroen ikke har været skiftet, så få det som afslag i prisen, for kommer med garanti på et tidspunkt!

• #9   2. feb 2012 Casper B: Tror ikke du skal regne med det, hvis bagbroen virker som den skal - giver de nok ikke afslag.

• #10   2. feb 2012 KingZ: Så ville jeg personligt holde mig fra den. Hold kæft vi skifter mange på værkstedet...

• #11   2. feb 2012 Nej sådan kan man vist ikke handle.
    Hvad ville det ligge i af kroner ca for udskiftning af en bagbro?

• - INAKTIV -
    - INAKTIV - Tilmeldt:
    aug 2009

#12   2. feb 2012 En renoveret bagbro har ofte en fin pris på 3.500 kroners penge og så er der løn til vedkommende der skal gøre det hvis ikke du selv gør.

Om ikke andet kan du få en til at renoverer din egen inden den dør smiley

man siger at bagbroen kan leve en 150.000 på standard bøsninger så om ikke andet ville det da være noget du skulle tage med som et første projekt smiley

Kommentér på:
Særlig opmærksom ved noget på en 206 s16?

Annonce