433 visninger
|
Oprettet:
Cordobra, ibiza og toledo gode dårlige?? {{forumTopicSubject}}
Hejsa
Jeg sidder og kigger lidt efter en bil til når jeg får kortet om et par måneder
Jeg må indrømme at jeg muligvis har "forelsket" mig lidt i modellerne nævnt i overskriften
da jeg jo bare er dum fattig studerende kommer de årgangsmæssig til at ligge mellem 1994 og ca. år 2000.
Men er det gode biler? Som jeg har læst mig til er det jo bare en polo i forklædning til billigere penge??
Hvad siger i? Kom gerne med både positive og negative sider
jan 2012
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 862
jan 2012
Følger: 1 Emner: 15 Svar: 62
eller hvor er de særligt udsatte henne?
maj 2007
Følger: 45 Følgere: 44 Biler: 4 Emner: 146 Svar: 4.629
Men skærmkanter, paneler og i bunden som du nævner ja.
muligvis også i dørene eller bagklap.
jan 2012
Mekanisk set hvordan er de da? dyre i reservedele? tekniske=dyr timeløn?
Jeg arbejder PT på et autoværksted som fejedreng og jeg synes sjældent jeg ser disse modeller der nede hvilket jeg tager som et godt tegn?
Jeg spurgte en svend der nede forleden og han anbefalede mig en skoda favorit, men må indrømme jeg hælder mere af seaten!
jan 2012
Prisen på seat stumper er rimelig. dyr timeløn ?? du er fejedreng på et autoværksted så hvis ikke du kan få billig timeløn hvem hulen kan så :-))
jan 2012
og ved ikk rigtig om jeg kan få svendene til at hjælpe mig når jeg er røget ud..
Du mener også en favorit er en bedre bil??
Begrund gerne hvorfor
Jeg kan bedre li seat dels pga. udseendet men det er ikke det der skal være afgørende i mit tilfælde
jan 2012
Og så siger han nej ti, TDI fra vw hvis maskinen har rundet 200k, hold k han skifter mange turboer og ekstremt dyre partikkelfiltre og dyser... Men det er en helt anden sag.
Har en bekendt som køre córdoba, den køre sgu godt men er ikke blevet undervognsbehandlet fra dag 1 og det ses tydeligt....
Men prøv dig frem. Og kan du få en af mekanikkerne til at kigge med inden du køber så er du godt sikret.
( selvfølgelig vil de da hjælpe dig selv om du er holdt, det kan jo snildt være at de også mangler en hånd endag
//Brian
Cordobra, ibiza og toledo gode dårlige??