{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
433 visninger | Oprettet:

Jens L
Jens L
Følger: 1 Emner: 15 Svar: 62

Cordobra, ibiza og toledo gode dårlige?? {{forumTopicSubject}}

Hejsa smiley
Jeg sidder og kigger lidt efter en bil til når jeg får kortet om et par måneder smiley

Jeg må indrømme at jeg muligvis har "forelsket" mig lidt i modellerne nævnt i overskriften smiley da jeg jo bare er dum fattig studerende kommer de årgangsmæssig til at ligge mellem 1994 og ca. år 2000.

Men er det gode biler? Som jeg har læst mig til er det jo bare en polo i forklædning til billigere penge??

Hvad siger i? Kom gerne med både positive og negative sider smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Cordobra, ibiza og toledo gode dårlige??
  • Brian  S
    Brian S Tilmeldt:
    jan 2012

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 862
    #1   2. feb 2012 Rimelig mekanik..... men de ruster!! tjek grundigt inden køb.

• Jens L
    Jens L Tilmeldt:
    jan 2012

#2   2. feb 2012 Er det i bunden? paneler? skærmkanter?
    eller hvor er de særligt udsatte henne?

• #3   2. feb 2012 Alle biler ruster, synes ikke seat er de værste til det.

Men skærmkanter, paneler og i bunden som du nævner ja.
    muligvis også i dørene eller bagklap.

• Jens L
    Jens L Tilmeldt:
    jan 2012

#4   2. feb 2012 Okay smiley

Mekanisk set hvordan er de da? dyre i reservedele? tekniske=dyr timeløn?

Jeg arbejder PT på et autoværksted som fejedreng og jeg synes sjældent jeg ser disse modeller der nede hvilket jeg tager som et godt tegn? smiley

Jeg spurgte en svend der nede forleden og han anbefalede mig en skoda favorit, men må indrømme jeg hælder mere af seaten!

• Brian  S
    Brian S Tilmeldt:
    jan 2012

#5   2. feb 2012 Tror også at man får et lidt bedre produkt med en favorit.. men køn er den altså ikke smiley

Prisen på seat stumper er rimelig. dyr timeløn ?? du er fejedreng på et autoværksted så hvis ikke du kan få billig timeløn hvem hulen kan så :-))

• Jens L
    Jens L Tilmeldt:
    jan 2012

#6   2. feb 2012 Problemet er bare jeg ryger ud når jeg fylder 18 smiley

og ved ikk rigtig om jeg kan få svendene til at hjælpe mig når jeg er røget ud..

Du mener også en favorit er en bedre bil??
    Begrund gerne hvorfor smiley
    Jeg kan bedre li seat dels pga. udseendet men det er ikke det der skal være afgørende i mit tilfælde smiley men også pga. det virker som om det er en mere sikker bil?

• Brian  S
    Brian S Tilmeldt:
    jan 2012

#7   2. feb 2012 Har en kammerat som har et autoværksted (autopartner) han siger at der hvor man får flest km for pengene er i Skoda favorit og Toyota Avensis , i de 2 mest solgte bilklasser. De er bundstabile ( og kedelige :-))

Og så siger han nej ti, TDI fra vw hvis maskinen har rundet 200k, hold k han skifter mange turboer og ekstremt dyre partikkelfiltre og dyser... Men det er en helt anden sag.

Har en bekendt som køre córdoba, den køre sgu godt men er ikke blevet undervognsbehandlet fra dag 1 og det ses tydeligt....

Men prøv dig frem. Og kan du få en af mekanikkerne til at kigge med inden du køber så er du godt sikret.

( selvfølgelig vil de da hjælpe dig selv om du er holdt, det kan jo snildt være at de også mangler en hånd endag smiley

//Brian

Kommentér på:
Cordobra, ibiza og toledo gode dårlige??

Annonce